Hometech HT 1010 09.04.2015 Perşembe tüm A101 marketlerde sadece 59,95 TL!
Özellikler
• DVB-S2/S QPSK/8PSK
• Otomatik PAL/NTSC çevirme
• Yüksek çözünürlüklü video çıkışı: HDMI
• Video Çıkışı: AV
• Çözünürlük; 576i, 576p, 720p@50Hz, 720P@60Hz, 1080i@25Hz, 1080i@30Hz, 1080P@60Hz
• 5000 Kanal TV & Radyo programı, çoklu veya tekli uydu arama özeliği
• 8 Favori grup desteği
• Teletext
• Desteklenen kanallarda altyazı
• Kolay kanal sıralama
• EPG: Elektronik Program Rehberi
• Çoklu OSD dil desteği
• USB‘den ortam çalma (Film, Müzik ve Resim)
• Bekleme sırasında düşük güç tüketimi
• Güçlü kanal düzenleme fonksiyonu
• TP & Ağ tarama desteği
• DiSEqC1.0/1.1/1.2/USALS/Unicable desteği
• RS-232 veya USB‘den yazılım güncelleme
• Time Shift fonksiyonu
• USB‘ye kayıt imkanı, tam PVR fonksiyonları
• Destek FAT16, FAT32, NTFS dosya sistemi
• Oyun (Yılan, Tetris)
• Kanal Güncelleme
Merhaba hometech 1010 hd cihazın güncel yazılım dosyası var mi bir de emu aktif etme kodu nedir
Merhaba Ali Bey,
HT 1010 cihazı için güncel yazılım ve “EMU” aktifleştirme kodu aşağıdaki linkte yer almaktadır;
https://yadi.sk/d/WUmT_YWWfsM6T
Hometech ht 1010 modeşi içi kanal güncellemesi yaptım lakin sıralama çok karıştı. kısa bir yolu yokmu bunun fav dışında. Yazılım yoluyla usn den kanal sıralaması gibi birşey yok mu? birde cihazı bugün aldım a101 den acaba içinde yazılım en son yazılımmı??
Merhaba Yusuf Bey,
Maalesef kanal güncellemesi konusunda herhangi bir kısa yol bulunmamaktadır. HT 1010 son yazılımı kullanmaktadır.
Teşekkürler. Gayet ideal bir uydu alıcısı herkese tavsiye ederim.
merhabalar uydu alıcısının usbden hangi formatları desteklediği yazmıyo. bilgilendirirseniz sevinirim.
Merhaba Sinan Bey,
“MKV”, “MP4” ve AVİ formatlarını desteklemektedir.
Öncelikle verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim. Usb üzerinden normal mp4 vidyo clip izledim fakat izlerken ses alçalıp yükseliyor. Cihaz arızalı mıdır yoksa düzeltilebilecek bir sorun mu? Bir sorum daha olacak usb üzerinden kaç gb a kadar destekliyor? Bende 750 gb lık hdd var görmüyor. Teşekkürler
Merhaba Sinan Bey,
Farklı formatta videoları izlemeyi deneyin, sorun videodan kaynaklı olabilmektedir.
Teknik servisimizin testlerinde 1.500 GB harici hard disk açılmıştır, harici bileşenlere göre uyumsuzluk yaşanabilmektedir.
Filmi izlerken 5 10 dakika sonra kendi kendine kapatıyor sonra tekrar başlatmak zorunda kalıyorum. Bu sorun ayarla çözüle bikir mi yoksa cihazda sıkıntı mı vardır? Flah bellek taktım formatı NFTS hdd in de formatı aynı ama görmüyo neden olabilir? Teşekkürler
Merhaba Sinan Bey,
Aşağıda yer alan bağlantıdan sorununuzu yetkili teknik servisimize bildirebilirsiniz;
http://www.destek.hometech.com.tr
Usb 2.0 ya da 3.0 olması etkiler mi?
Merhaba Sinan Bey,
Etkilemez.
Üürünü bugün aldım ancak aldıktan yarım saat sonra kumandası çalışmamaya başladı :/ yayını tv ye veriyor ancak kumanda çalışmıyor. iki kez pillerini değiştirdim.
Merhaba Selim Bey,
Arıza için http://destek.hometech.com.tr adresinden lütfen iletişime geçiniz.
Bugun aldım uyduyu fakat atv show gibi kanallar gözükmüyor yani sinyal yok diyor diger kanallar gözüküyor izlenebiliyor fakat atv show gibi kanallar sinyal yok diyor bi türlü yapamadım ?
Merhaba Yusuf Bey,
Aşağıda yer alan linkten uydu alıcınızı güncelleyip tekrar deneyiniz;
https://yadi.sk/d/WUmT_YWWfsM6T
Eğer sorun hala devam ediyor ise aşağıda yer alan linkten bizimle iletişime geçebilirsiniz;
http://www.destek.hometech.com.tr
kanal geçiş hızı nasıldır
Merhaba Özcan Bey,
HT 1010 uydu alıcısı cihazının kanal geçişlerinde problem yaşanmamaktadır.
Cihazda IP TV yada CCCAM gibi özellikler bulunuyor mu?
Merhabalar,
Cihazda internet desteği olmadığı için bu özellikleri kullanamazsınız.
Selamlar cihazi simdi taktim gayet guzel hd kanallarda sanki ses goruntu arasinda yarim yada ceyrek saniye fark var gibi geldi senkron sorunu gibi neden olabilir. Birde mediaplayer usb filmlerde altyazi destegi yokmu gormedi altyazilari.
Merhaba Gökhan Bey,
Güncel yazılımı yükleyiniz. Altyazı tuşu kumanda üzerinden “SUB” tuşudur, büyültme-küçültme gibi bir düzenleme yoktur.
Peki yazilimi nasil guncelleyecegiz. Flash bellegi taktim her dosya gorunuyor ama sizin .bin dosyasi gorunmuyor direk ok e basip yukleyecegiz saniyordum.
Merhaba Gökhan Bey,
Kurulum gibi durumlar için destek alabileceğiniz telefon numaramız:
+90 212 630 80 20
Yazılımı flash bellekle güncelledim ancak bi 10 15 dakka ayni kanal acikken hd kanallarda ses goruntu arasi ufak farklilik devam ediyor neden acaba
Merhaba Gökhan Bey,
Sorununuz gerekli birimlere bildirildi. En kısa süre içerisinde dönüş yapılacaktır.
Medya izlerken altyazılar çok küçük. Herhangi bir ayar varmı acaba bu konuda.
Birde hd yayın izlerken ses e video senkronizasyonu bozuluyor. Bunun nedeni nedir?
Merhaba Çağatay Bey,
Altyazıların boyutunu maalesef değiştiremezsiniz.
Güncel yazılımı yükleyerek sorunları ortadan kaldırabilirsiniz.
Daha mağazalara gelmeden biten bi ürün hiç bir mağazada bulamadım hepsi malesef kalmadı dedi nasıl bir iştir sabahın erken saatlerınde gıttım sinir bozucu bir durum. Başka nasıl ulaşabilirim bu ürüne bilgi verirmisiniz lütfen
Merhaba Kadir Bey,
Hangi A101 şubesine gittiğinizi bize belirtirseniz ona göre bir yönlendirme yapabiliriz.
Merhaba,
Ürünü almak için sabah erken saatte A101 mağazasına gittim fakat ürünün gelmediğini söylediler. Diğer bütün kampanyalı ürünler gelmiş ama nedense uydu alıcı gelmemiş. Ürünün geleceğini söylediler ama gün içerisinde 5-6 kere uğramama rağmen gelmedi dediler. Ertesi gün yine uğradım yoktu.
Ürün tüm mağazalara gelmeyecekse neden Hürriyet gazetesine kocaman ilan veriliyor. Kendimi enayi yerine koyulmuş hissettim. Mağaza görevlilerinin ürünü başkalarına ayırdıklarını ve ürünü mağazada satışa çıkarmadıklarını düşünüyorum. Bütün kampanyalı ürünler gelirken sadece uydu alıcısının gelmemesi bana pek inandırıcı gelmedi.
Eğer bu konuda sizin bilginiz varsa lütfen paylaşın. Bu ürünü almak istiyordum ama maaleef eli boş döndüm.
Merhaba Can Bey,
Hangi A101 şubesine gittiğinizi bize belirtirseniz gerekli kişilere ileteceğiz.
merhaba hometech
istanbul kağıthane emniyetevler
istanbul kağıthane çeliktepe
istanbul kağıthane ortabayır
bu şubelere gittim. hiçbiri uydu alıcı gelmedi dediler.
Merhabalar bende bugün A101’den satın aldım.Kanal geçişleri biraz yavaş ve yayında titremeler oluyor.Bunu nasıl aşabilirim?Son yazılımı yüklesem düzelir mi?
Merhaba Onur Bey,
“Ses Görüntü” ayarlarından “Çözünürlük” kısmından “Otomatik Algılama”yı seçebilirsiniz.
“Sistem Ayarları”ndan “Menü Ayarları”, “Kanal Değişimi” kısmından “Siyah Ekran” seçerek donarak geçişi değiştirebilirsiniz.
Biss fonksiyonu var yazıyor uydu alınışında varsa nasıl açılıyor yoksa neden yazmışlar kuru üzerine
Merhaba Rıdvan Bey,
Biss fonksiyonu için menü içerisindeyken kumanda üzerinden “8888” tuşlayınız.
Key menüsü açılacaktır.
İyi seyirler..
homatech ht 1010 da bıss menusunu actıktan sonra kanal bıss key duzenlemeyı resımlı bı sekılde anlatırsanız sevınırım hd yayınları ızleyemıyoruz..trt hd star hd ntv hd gibı..tesekkurler…
Merhaba Erdem Bey,
Ntv HD, Star HD ve Kanal D HD yayınları Biss Key aracılığı ile izlemek mümkün değildir.
Biss Key girmek için -> “Menü” – Kumanda üzerinden “88888” – Açılan pencerede “Kırmızı Tuş”a basınız. – “Biss Key” değerlerini girin ve “Exit” tuşuna basarak hafızaya alınız.
Uyduyu aldım ilk başta kurdum kanallar çalızıyordu. Ama televizyonu kapatarak fişi çektim ve tekrar taktm bu sefer tüm kanallarevcut ama hepsinde sinyal yok yazıyor ne yapmalıyım acaba…
Merhaba Ömer Bey,
Aşağıdaki linkten cihazınızı güncelleyip tekrar deneyiniz:
https://yadi.sk/d/WUmT_YWWfsM6T
slm verdıgınız dosyayıyuklerken hata oldu mesajı gelıyor
neden olabılırkı
Merhaba Aydın Bey,
Kurulum esnasında hata yaptığınız için olabilir. Lütfen yükleme adımlarını sıfırdan başlayarak tekrar deneyiniz.
Eğer kurulumda sorun devam eder ise destek alabileceğiniz telefon numaramız:
+90 212 630 80 20
Ht1010 cihazda. Bazi filmler bir kaç saniye oynayip atliyor başka filme geçiyor bu konuda ne yapa bilirim.sayisiz kez denedim ama hep ayni sey oluyor. 500gb. Harddiskimdeki bazi filmlerde bir kaç saniye sonra atliyor…bu konuda ne yapicaz bilgilendirirseniz . simdiden tesekkurler.
Merhaba Tarkan Bey,
HT 1010 bir uydu cihazı olmakla birlikte medya oynatıcı bir cihaz değildir. Medya oynatıcıda aldığınız performansı uydu cihazından almanız pek mümkün olmayabilir. Ayrıca filmlerin formatları ve boyutları ile ilgili sıkıntılar yaşanabilir.
Şuan için düşük boyutlu ve formatları uyan filmler ile denemeniz gerekmektedir.
merhabalar cihazi yeni aldim kanallar sirali oldugu icin hemen tv acildi ama ayarlara falan bakarken kanallarin siralamasi degisti cihazi ilk acildigi kanal listesine nasil geri getirebilirim simdi kanallarin sirasi cok karisik tesekkur ederim
Merhaba Mustafa Bey,
Cihazı ilk haline getirmek için ayarlar bölümünden fabrika ayarlarına döndürmeniz gerekmektedir.
Merhaba,
Kumandada SLEEP tuşu yok. Otomatik kapanma için keşke kumandaya bir tuş koysaydınız. Otomatik kapanma için menüye gidip bir saat ayarlama yapmak gerekiyor. kolay bir yolu yok mu bunun?
Merhaba Hakan Bey,
Maalesef daha kolay bir yolu yoktur.
Merhaba bugun büyük uğraşlarla uyduyu buldum ve satin aldim. Ancak eve gelip kurdum. Görüntü alamadim sinyal yok yaziyo. Acaba cihaz arizalimi yok baska birşey yapmam mi gerekiyor. Aksi halde iade edecem yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba Murat Bey,
Bağlantılarınızı tekrar kontrol edip cihaz kurulumunu dikkatlice baştan yapınız. Eğer sorun devam ediyor ise cihazı almış olduğunuz yer ile iletişime geçebilirsiniz.
Kurulum hakkında destek almak için:
+90 212 630 80 20
http://destek.hometech.com.tr/
HOMETECH
Teşekkür ederim. Cihazı değiştirdim çok memnunum. Ancak Cartoon Network kanalının çizgi filmleri İngilizce. Önceki uydumuzda Türkçeydi. Çocuklar çok mutsuz. Güncelleme ile veya başka bir uygulama ile degişirmi?
Merhaba Murat Bey,
Kumanda üzerinden dil değiştirme tuşuna basarak İngilizce olan dili Türkçeye çevirebilirsiniz.
Ben A101’den aldım gayet güzel tavsiye ederim, yalnız TRT Spor ve NTV kanallarında maçlarda şifre giriyor. Biss keyden hangi şifreyi girmem gerekir maçları izlemek için?
Merhaba Şenol Bey,
İnternet üzerinden izlemek istediğiniz kanalın adını yazıp güncel keylere ulaşabilirsiniz.
Cihazı gayet güzel kullanıyorduk. Kanal güncelleme yaptım kanallar birbirine girdi sonra eski haline dönmesi için fabrika ayarları yapınca daha da berbat oldu.İlk başta populer kanallar vardı daha sonra çocuk müzik kanallari yeniden bu şekilde sıralama ayarı yok mu acaba
Merhaba Samet Bey,
Maalesef sıralama ayarı bulunmamaktadır.
teşekkürler.cihazı 09.04.2015 tarihinde a101 den almıştım fabrika ayarından sonra güncelleme yapmam gerekir mi yoksa güncel halini mi kullanyorum?
Merhaba Samet Bey,
Güncelleme yapmanız gerekmektedir.
Güncelleme:
https://yadi.sk/d/WUmT_YWWfsM6T
Usb ye kayıt yaparken kaydettiğim kanal grupları dışında başka kanal açamıyorum. Mesela trt1 i kaydetmek istediğimde kanal listesinde sadece trt grubu oluyor. Atv show vs listede cikmiyor. Trt1deki diziyi kaydederken KanalD izleyemiyorum. Bir yolu var mı acaba?
Merhabalar,
Hangi TP kaydediliyor ise o TP’deki kanallar listelenmektedir.
İyi günler.
1010 serisinde biss keye kumanda da kısa yoldan ulaşabileceğimiz bir düğme varmı acaba?
Bir başka durumda. Biss key girerken sırasıyla; Provider , service id, frecans, sat dagree, indeks yerlerine neler yazılacak. Frekans ve sat dagreyi anladımda diğerleri ne acaba açıklarmısınız. TRTsporHD üzerinden örnekle açıklarsanız.
Teşekkürler.
Merhaba Cengiz Bey,
Biss Key için menü içerisindeyken kumanda üzerinden “8888” tuşlarsanız ulaşabilirsiniz.
Biss Key girişi için internetten detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
hometec 1010 da sıralamış olduğum kanalların bir yedeği alına biliniyormu alınırsa nasıl oluyor.gün celleme yapınca tüm ayarlarım gitti.
Merhaba Kadir Bey,
Maalesef kanal yedekleme yoktur.
8888 düğmesiyle menüden Biss key açılacağını daha önce biliyorum ancak sistem çok karışık. Biğer uydu alıcılarında bu sistem şu şekilde; kanal üzerinde iken bir düğmeye basıyorsunuz ve o kanala ait bis key girebiliyorsunuz. Bu üründe yok ve kısa yol varmı derken onu kast etimiştim.
Ayrıca o kadar çok site gezdim ki en az 20 dir. Bu biss key işinde çok iyiyim derim ama bu üründe tıkandım. Ürünlerinizin biss key girişi ile ilgili bilgiler sitelerde çok az. Ayrıca destek bölümünüzü aradım ve telefona malesef cevap veren yok.
Onun için yardım edin lütfen. Bi örnekle açoklayım mesala.
Merhaba Cengiz Bey,
Yaşadığınız sorun için teknik servisimiz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Yoğunluktan dolayı telefon ile ulaşamamış olabilirsiniz, dilerseniz aşağıdaki adresten kendilerine sorununuzu bildiren bildirim gönderebilirsiniz;
http://destek.hometech.com.tr/
Merhaba. Ht 1010 cihazların hiçbirinde av çıkışı video çalışmıyor. 8 adet kabloyla denememe rağmen ses var görüntü yok bu olay nasıl olsa av çıkışa ihtiyaç duyulmaz öylesine koyalım gitsin olayımı yoksa olmaz ama yazılımla çözülebilecek birşeymidir.
Merhaba Göksel Bey,
Yaşadığınız sorun kabloların uyumsuzluğundan kaynaklanmaktadır.
Uygun kabloyu öğrenmek için lütfen aşağıdaki telefon numarasından iletişime geçiniz:
HOMETECH
Telefon: +90 212 630 80 20
Aşağıdaki linkten Flaş belleğe atarak bellek üzerinden güncelleme yapamadım doyayı tanımıyor. cihazı bilgisayara nasıl bağlayacağım..
Aşağıdaki linkten cihazınızı güncelleyip tekrar deneyiniz:
https://yadi.sk/d/WUmT_YWWfsM6T
Merhaba Tuncay Bey,
İlk olarak yazılım dosyasını bilgisayara indirmeniz ve USB belleğe aktarmanız gerekmektedir.Daha sonra USB belleği uydu cihazına takıp, menüden “Güncelleme” kısmına gelip yazılımın aktarılması gerekmektedir.
Hometech HT 1010 uydu kumandası arızalandı yenisini nereden temin edebilirim. Alternatif bir kumanda varmı
Merhaba Özgür Bey,
Firmamızla iletişime geçebilirsiniz:
HOMETECH
Telefon: +90 212 630 80 20
Hometech ht 1010 da menu sifresini unuttum. Yeni sifreyi nasil girebilirim.
Merhaba Kerem Bey,
Şifre için aşağıdaki bağlantıdan yardım alabilirsiniz;
https://yadi.sk/d/WUmT_YWWfsM6T
merhabalar, herkes kanal yedekleme ya da sizin cihaza yuklediğiniz şekilde sıralı kanal istiyor. bu nasıl mümkün olmuyor anlamadım bunu açıklarmısınız. siz nasıl yuklediyseniz biz de yukleyemzmiyiz bu dosyayı verseniz, sıralama gidince çok kötü oluyor cihaz kullanılamıyor karmakarışık liste ile.
Merhaba Gökhan Bey,
Tek tek kanal sıralayarak sıralanan kanalları USB’ye kaydederek yapabilirsiniz. Sıralı liste bozulunca fabrika ayarlarına dönebilirsiniz.
Ürünün gerekli dosyaları;
https://yadi.sk/d/WUmT_YWWfsM6T
Merhaba.ht 1010 cihazini almayi dusuniyorum.ancak bu cihazda tkgs otomatik kanal guncelleme varmi?
Merhaba Ümit Bey,
Üründe TKGS bulunmamaktadır.
Merhaba, bu hafta A101 üzeriden yeniden satışı yapılacak cihaz gözüme takıldı. Acaba herhangi bir durumda koşulsuz cayma hakkımız bulunup iade edilebiliyor mu?
Merhabalar,
Konu hakkında detaylı bilgiyi verecek firma A101’dir.
Ht 1010 uydu alıcısınin on yüzünü görebileceğim bir yer var mı. Cihaz nasıl gözüküyor merak ediyorum, sadece arkasının olduğu resimler mevcut
Merhaba Ünsal Bey,
Resmi olarak internet ortamına aktarımını yapmadık. Forum adreslerinde kullanan kişilerden fotoğraflarına ulaşabilirsiniz.
Merhaba, ürünün flash ve ram i hakkında bilgi verirseniz sevinirim.
Merhabalar,
Ürün Özellikleri:
Ram
DDR2 32Mx16 PC800
Flash
Manufacturer: KHIC
Type: KH25L3206E [SOP8]
8-bit bytes: 400040h (4.194.368 Bytes)
Organization: 400040hx8 bit
Algorithm: Standard SPI
Implemented in ver.: 2.97 or earlier
Modified in ver.: not modified
Package Info: SOP(8) 200mil
Selamlar, bu gün a101 mağazasından hometech ht 1010 uydu alıcısını aldım. Kurulumunu henüz yapmadım. Size soracağım soru Usb desteği ile ilgili. Eski uydu alıcım 16gb ve üzeri flash bellekleri ve 150 dakikanın üzerindeki videoları çalıştıramıyordu.Bu cihazdaki sınırlama ne durumdadır.
Merhaba Hüseyin Bey,
1.500 GB Harici HD ile denenmiştir. Aynı HD üzerinde 2.21 dakikalık “AVI” film oynatmaktadır.
A101den hometech ht1010 ürününüzü aldım fakat televizyon eski model olduğu için hdmi yeri yok ek olarak başka bir kablo aldım görüntü ses yok hiçbir şekilde açılmıyor yardımcı olurmusunuz
Merhabalar,
Konu hakkında aşağıda yer alan telefon numarasından teknik servisimize ulaşabilir ve destek alabilirsiniz;
Telefon: +90 212 630 80 20
Bugun hometech 1010 hd uydu alicisi aldim fakat acilmiuor kumandayi algiliyan goz yanip yanip sonuyor. Bi cozum lutfen
Merhaba İshak Bey,
A101 ile vakit kaybetmeden iletişime geçiniz.
Ürünün onarımını düşünürseniz “MNG Kargo” aracılığı ile ürünün arızasını anlatan bir metin ve garanti belgesi ile faturanızı kargolayıp bize gönderebilirsiniz;
HOMETECH
Adres: Evren Mahallesi Bahar Caddesi No : 7 Güneşli / İSTANBUL
Telefon: +90 212 630 80 20
Merhaba ht 1010 cıhazına kumandadan nasıl reset atabilirim
Merhaba Necati Bey,
“Menü” ve “Ayarlar” kısmından ürünü fabrika ayarlarına döndürebilirsiniz.
Merhaba, dün A101 den hometech HT1010 hd aldık. kumanda da açma düğmesine bastığımda geçte olsa yeşil algılayıcı yanıyor ama ekran açılmıyor kumandadaki açıp kapama düğmesinden başka hiçbir düğmesi çalışmıyor ne yapmam gerekiyor acil yardım bekliyorum
Merhaba Tülay Hanım,
Ürünü onarımı için yetkili teknik servisimize gönderebilir ya da ürünü almış olduğunu A101 şubesine sorunu iletebilirsiniz.
merhaba ürünü alalı bir gün oldu fakat cihaz aşırı derecede ısınıyor nedeni ne olabilir yanacak diye korkuyorum
Merhabalar,
Yapmakta olduğunuz işlemler sebebiyle olabilir.
Ürünü ısınması bakımından gözlemlemeye devam ediniz, eğer sorun devam ediyor ise lütfen yetkili teknik servisimiz ile iletişime geçiniz.
Merhabalar
bazı kanalların yanında çıkan dolar işareti ve şifreli kanal yazıyor
ne anlama geliyor ?
Teşekkürler…
Merhaba Mehmet Bey,
Şifreli kanallar; kanal sahipleri tarafından yayın hakları veya bazı sebeplerden dolayı kanala konulan engellemeden kaynaklıdır. Ücret isteyen kanallar da buna dahildir.
Bazı şifreli kanalların “Biss Key” aracılığı ile açılması mümkündür.
merhaba, dün hometech 1010 hd uydu alıcısı aldım. kurulum sonrası kanallar geldi ama kanalların tamamından ses gelmiyor. yardımcı olabilir misiniz?
Merhaba İbrahim Bey,
Ses kablolarınızın çalıştığını test edip tekrar bağlantı yapabilirsiniz.
usb ye kayit yaparken neden istedimiz bir baska kanali izliyemiyoruz kayit esnasinda kayit edilen kanal hangi tp listesindeyse o gruba ait olan kanallar listeleniyo diyosunuzda bunun bir mümkünati yokmu kayit edicemiz kanali secebilsek yada nasıl bu sorunu çözebiliriz acaba
Merhaba Ercan Bey,
Tek tünerli bütün cihazlarda kayıt yapılırken aynı TP’deki kanallar izlenebilir. Çift tünerli cihazlarda kayıt yapılırken farklı kanal izlenebilir.
Merhaba, yaklaşık 10 gün önce a101 den hometech 1010 marka uydu alıcısı aldım,bugüne kadar sorunsuz bir şekilde kullanıyodum, bugün 10 dakika arayla cihaz 2 kez kendini kapatıp açtı,ne yapmam gerekir, tşk ederim
Merhaba Mustafa Bey,
Cihazı teknik servise gönderip onarımını sağlamanız gerekmektedir.
Ürünü onarıma göndermeden önce dilerseniz aşağıda yer alan destek adresimizden ya da telefon numaramızdan teknik servis yetkilileri ile görüşerek bilgi alabilirsiniz;
wwww.destek.hometech.com.tr
Telefon: +90 212 630 80 20
kanal sıralaması yaptıktan 2 3 gün sonra kanalların sırası bozuluyor ne yapmalıyım?
Merhaba Yasin Bey,
Kanal sıralamanızı USB belleğinize yedekleyebilir ve daha sonra tekrar yükleme yapabilirsiniz.
Eğer sorunun çözümü ile ilgili daha detaylı bilgi almak istiyorsanız aşağıda yer alan bağlantıyı ya da telefon numarasını kullanabilirsiniz;
HOMETECH
http://www.destek.hometech.com.tr
Telefon: +90 212 630 80 20
merhabalar ht 1010 cihazınızı aldım çok güzel çok beğendim ancak bazı kanalların yerini değiştirdiğimde kanallar eski yerine dönüyor yani bazı kanalların yerini değiştiremiyorum bunun hakkında bilgilendirirseniz sevinirim
Merhaba Gökhan Bey,
Sistemsel bir sorundan kaynaklı olabilir. Ürünü fabrika ayarlarına döndürüp yer değişimini tekrar deneyiniz.
Eğer sorun devam ediyor ise aşağıda yer alan bağlantıdan sorununuzu yetkili teknik servisimize bildirebilirsiniz;
http://www.destek.hometech.com.tr
Ht1010 güncelleme hatası veriyor. USB ile yazılım güncellemek istedim dosyayı seçtiğimde güncelleme hatası uyarı veriyor. Kanalları aynı usb ile güncelledim.
Merhabalar,
USB belleğinizi biçimlendirip işlemleri tekrar deneyebilirsiniz.
Eğer sorun devam ederse aşağıda yer alan bağlantıdan yetkili teknik servisimiz ile iletişime geçebilirsiniz;
http://www.destek.hometech.com.tr
cartoon network kanalını ben de yukarıdaki bir arkadaş gibi yapamamıştım menü den dili türkçe yaptığım halde düzelmemişti .ben de kendim halettim.yapmanız gereken kanalın frekansını (11977 H 27500) hotbirt uydusundan aratmak. ne hikmetse türksat ta ingilizce hotbirtte türkçe olarak geliyor.iyi günler
Merhabalar… Hometech HT 1010 uydu alicisinin teletex`i Turkce karakterleri gostermiyor. Ayarlardan Turkce yada otomatik yaptigim halde. Acaba bununla ilgili bir yazilim guncellemesi mi gerekiyor? Guncelleme linki yada bilgi verirseniz sevinirim. Kolay gelsin.
Merhaba Alpay Bey,
Öncelikle ürünü fabrika ayarlarına döndürün ve ardından aşağıda yer alan bağlantıdan uydu cihazı modelinizi seçerek gerekli güncellemelerinizi yapınız;
http://goo.gl/OwRaJM
Eğer sorun devam ediyor ise http://www.destek.hometech.com.tr adresinden iletişim kısmından yetkili teknik servisimize sorununuzu bildirebilirsiniz.
Bizi Sosyal Medyada Takip Edebilirsiniz!
T: Hometech F: Hometech
Merhaba usb ye kanal listesini nasıl atabilirim güncelemme yapınca tasıdıgım bütün kanallar yerleri değişti bundan dolayı kanal listesini nasıl usb ye atabilirim?
Merhaba Burak Bey,
USB belleğinizi taktıktan sonra sistemde görünecektir. Ardından kanal listenizi yedeklemeniz gerekmektedir.
Yedekleme işlemlerinin detaylı anlatımı için aşağıda yer alan bağlantıdan “İLETİŞİM” sayfasından bildirim yaparak destek alabilirsiniz;
http://www.destek.hometech.com.tr
Bizi Sosyal Medyada Takip Edebilirsiniz!
T: Hometech F: Hometech
Kanal sıralaması bozulanlar guncelleme yapsin duzeliyor
Bide ht1010 dan sonra ht1200 deneyecem ht1010 dan cok memnun kaldim tek sorun var tv kumandasiyla cakisiyor uydu bu da benim icin cok onemli degil
ben a101’den 37 ekran tüplü tv için almayı düşünüyorum. tv skart girişi mevcut. alıp almama hakkındaki öneriniz?
Merhaba Umut Bey,
Tüplü TV için alınabilir. Eğer herhangi bir sorun yaşarsanız http://www.destek.hometech.com.tr adresine sorununuzu bildirebilirsiniz.
Bizi Sosyal Medyada Takip Edebilirsiniz!
T: Hometech F: Hometech
Merhabalar bu cihazı tüplü Tvde kullanabiliyormuyuz teşekürler
Merhaba Ahmet Bey,
AV bağlantısı aracılığı ile kullanabilirsiniz.
Bizi Sosyal Medyada Takip Edebilirsiniz!
T: Hometech F: Hometech
bugün 1010 cihazınızdan aldım yazılımı güncelmidir
Merhaba Atilla Bey,
http://www.destek.hometech.com.tr adresi içerisinde “YAZILIM & PROGRAMLAR” kısmından yazılım takibinizi yapabilirsiniz.
Bizi Sosyal Medyada Takip Edebilirsiniz!
T: Hometech F: Hometech
merhabalar bu cihaz hdmi girişi olmayan eski tip lcd ye bağlanabilir mi ?
hdmi çıkışı olmadığı için bağlansa bile görüntü kalitesi tatmin edici olur mu ?
Merhaba Ömer Bey,
Bağlayabilirsiniz. HDMI olmasa dahi güzel bir görüntü elde edebilirsiniz. Ancak HDMI ile gözle görülür bir fark olduğunu da unutmayınız.
Bizi Sosyal Medyada Takip Edebilirsiniz!
T: Hometech F: Hometech
Merhaba ben de dun a101 den hometech uydu aldim kumandasi bazen gormuyor kumandami bozuk yoksa uydumu anlamadim aldigim magazaya gittim servise gondermeniz gerekiyor dedi dun aldigim cihazi bugun servise gondermek cok zoruma gidiyor ne yapmam gerek
Merhaba Celal Bey,
Öncelikle kumanda pillerini kontrol ediniz. Eğer sorunun kesin olarak kumandadan kaynaklandığını düşünüyorsanız yeni kumanda temin edebilirsiniz. Ancak sorun cihazda ise teknik servisimize göndermeniz gerekmektedir.
Servise gönderme konusunda herhangi bir çekinceniz olmasın, ürünü yeni alırmış gibi temin edeceksiniz. Ürün desteğimiz her zaman devam etmektedir.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
HOMETECH HT 1010 UYDU KUMANDAM KAYIP OLDU KUMANADA SATAN YERLERDEN KUMANDAYI BULAMADIM NASIL NERDEN BULABİLİRİM BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM…
Merhaba Zafer Bey,
http://www.destek.hometech.com.tr adresine girerek “BİZE ULAŞIN” kısmından yetkili teknik servisimize ulaşabilir ve kumandayı temin edebilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
İyi günler Ht 1010 modelinde bulunan kanal güncelleme sekmesinden güncelleme yaptığım zaman kanal listesi değişiyor.Kanal listesi değişmemesi için ne yapmam gerekiyor.Bide yazılım güncellenmesinin devamı firma tarafından gelicek mi ?
Merhaba Abdullah Bey,
Yapmanız gereken işlemler;
Öncelikle Menü > “Tüm Kanalları Sil” kısmına gelerek kanalları siliniz. Daha sonra Kurulum > “Kanal Güncelleme Sistemi” kısmına gelerek “Tercih Listesi”ne girip “HD” seçeneğini seçecek ve güncellemeyi başlatacaksınız. Adımları düzgün bir şekilde yapmanız halinde güncel kanallar yüklenecektir.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
1010 serisinde biss keye kumanda da kısa yoldan ulaşabileceğimiz bir düğme varmı acaba?
Bir başka durumda. Biss key girerken sırasıyla; Provider , service id, frecans, sat dagree, indeks yerlerine neler yazılacak. Frekans ve sat dagreyi anladımda diğerleri ne acaba açıklarmısınız.
Merhaba Gökhan Bey,
Biss Key’e giriş yapmak için kumandanın “Menü” tuşuna basıp “88888” tuşlayınız.
https://yadi.sk/d/WUmT_YWWfsM6T
İstenilen kanalın Biss Key’ine internetten bakabilirsiniz.
Biss Key girişi için video anlatım:
https://yadi.sk/d/WUmT_YWWfsM6T/1010%20Biss%20Key%20Girmek.mpg
Daha detaylı bilgi aktarımı için http://www.destek.hometech.com.tr adresine girebilir ya da aşağıda yer alan telefon numarasından yetkili teknik servisimize bağlanabilirsiniz;
Telefon: +90 212 630 80 20
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Merhabalar ht 1010 uydu alicima rs 232 den yazilim yuklemek zorunda kalirsam hangi programla yukleme yapabilirim destek sitenizde goremedim.saygilar
Merhaba Sadık Bey,
RS 232’den yazılım atmak için programımız bulunmamaktadır.
Flash(eprom) sökülerek yazılım atmak mümkündür fakat bunu yapmamanız tavsiye edilir çünkü parça sökülür ve yazılım atılır.
Eğer detaylı bilgi almak isterseniz;
http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından destek ve bilgi alabilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Merhabalar,bircok kanallarda sinyal yok diyor hd olanlar başta olmak üzere kanalların yarısından fazlasinda sinyal yok,yardımcı olursanız sevinirim
Merhaba Nuran Hanım,
Cihazınız sıfır durumda ise lütfen güncelleme işlemlerini yapınız.
Güncelleme dosyaları:
https://yadi.sk/d/WUmT_YWWfsM6T
Sorununuz güncelleme işleminin ardından hala devam ediyor ise lütfen http://www.destek.hometech.com.tr adresine girerek “BİZE ULAŞIN” kısmından yetkili teknik servisimize ulaşıp destek alınız.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
cihazdan oldukça memnunum bir sıkıntısı var dts ses formatında olan filmlerde cant play audıo uyarısı alıyorum . bunu duzeltmenın bir yolu varmıdır?
Merhaba Ahmet Bey,
Bazı filmlerde Codec sorunundan dolayı bu hatayı verir. Farklı formatta filmleri denemeniz gerekir.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Baska bir uydu alicisinda çalişan biss key i bu cihaza giriyorum kanal acilmiyor. Sid degeri service id degil mi onu da kabul etmiyor.
Not: yandex deki dosyalari okudum/izledim sorunumu cozemedim. Lutfen yardim. Dogru duzgun biss key ekleme nasil yapilir?
Merhaba Bilal Bey,
Kurulum işlemleri için http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından ya da “+90 212 630 80 20” telefon numarasından iletişime geçip konu hakkında destek alabilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
nasıl oldu bilmiyorum kanallarımda sinyal yok diyor bu listeninde kaybolmasını istemiyorum yeniden kanal kurulumu nasıl yaparım listeyi kaybetmeden
Merhaba Emrah Bey,
Öncelikle listenizin yedeğini USB bellek aracılığı ile almanız gerekmektedir. Daha sonra ürünün kurulumunu yapıp yine USB bellek aracılığı ile yedek listenizi yükleyebilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
usb yedekleme işlemi nasıl yapılacak ? bir telefon numaranız yokmu teknik destek telefon yoluyla çözsek şu işi daha kurulumunu bile yapamıyorum
Merhaba Emrah Bey,
Kurulum işlemleri için dilerseniz http://www.destek.hometech.com.tr adresine giriş yapıp “BİZE ULAŞIN” kısmından ya da “+90 212 630 80 20” telefon numaramızdan destek alabilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Merhabalar uydudan bariz şekilde görüntü ses senkronizAsyon bozukluğu var son güncelleme yapıldı ama aynı şekilde sorun devam etmektedir.diyeceksinizki yollayın mümkün değil. Başka bir cozum yolu varsa yazarsaniz sevinirim.
Merhaba İhsan Bey,
http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından sorununuzu teknik servis yetkililerimize bildirip destek alabilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Show TV, 7/24 TV, Habertürk, Bloomberg TVnin Service ID ve İndexleri cihazıma uyumlu değil. Sizden bu konuda yardım istiyorum..
Merhaba Kerem Bey,
http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından sorununuzu bildirip konu hakkında destek alabilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Merhabalar. Benim HDMI özellikli bir televizyonum var.Hometech Ht1010 HD uydu alıcısı alsam tv ile uyumlu olur mu? Yani kanalları HD izleyebilr miyim? Yoksa televizyonumun HD özelliği olması mı lazım?
Merhaba Hakan Bey,
HDMI bağlantısını kurmanız durumunda HD olarak izleyebileceksiniz. Ancak çözünürlük kalitesi televizyonunuza bağlı olarak değişmektedir.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Merhabalar uzaktan kumanda yakindan aliyor ancak braz uzaklasina almiyor ne yapmam gerek
Merhaba İbrahim Bey,
Kumandayı uydu alıcınızın göz kısmında doğru bir şekilde tuttuğunuza emin olun. Ardından sorunun kumandanızdan kaynaklı olduğuna karar verdiğinizde http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından sorununuzu teknik servisimize iletiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Biss kanalları çözmüyor
Merhaba Göksel Bey,
Girmiş olduğunuz Biss Key’lerin doğru bir şekilde girdiğinizi ve keylerin güncel olup olmadığını kontrol ediniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Iyi gunler. Ht1010 ile ht1050 arasında hangisini onerirsiniz acaba yardımcı olabilir misiniz
Merhaba Fatih Bey,
HT 1010’u önerebiliriz. HT 1050 eski versiyon cihazlarımızdandır.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Merhabalar Hometech HT 1010 ürününüzü bugün A-101′ den satın aldım. Fakat kullanmayı düşündüğüm televizyonum tüplü yani Av (scart) çıkışı olan bir Tv bu uydu alıcısını ben tüplü Tv lerde nasıl kullanabilirim.
Merhaba Talha Bey,
Aşağıda yer alan telefon numarasından çağrı merkezimize bağlanıp sorunuzu bildirip detaylı destek alabilirsiniz;
“0850 622 77 20”
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Merhaba.bugün ht1010 aldim. HD televizyonumda hangi çözünürlük ile en iyi verimi alırım?
Merhaba Veli Bey,
Ayarlar kısmından çözünürlüğü deneyimleyerek televizyonunuza uygun en iyi görüntü kalitesini alabilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
merhaba 1010 modeli a101 den aldım uydu açılıyor kanallar var ama çalışmıyor
Merhaba Yusuf Bey,
http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından sorununuzu detaylı olarak teknik servis yetkililerimizle paylaşıp destek alabilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
HT 1010 model uydu alıcınızı dönüştürücü ile bilgisayar monitörüne bağlayarak (AVG den HDMI a) kullanabilirmiyim , ses çıkışı mevcutmu uydu alıcıda
Merhaba Sercan Bey,
Lütfen sorunuzu monitörünüzün modelini de belirterek http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından teknik servis yetkililerimiz ile paylaşın. Gerekli destek kısa süre içerisinde sağlanacaktır.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Ben bunu A101 den aldim.herşeyi güzel.Ama cartoonnetwork kanali ingilizce. Dil ayarlarinin hepsini türkçe yaptim ama düzelmedi.nasil turkce yapabilirim
Merhaba Oğuzhan Bey,
“Ayarlar” kısmından fabrika ayarlarına dönerek sorunu çözümleyebilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Merhaba;
Hometech ht1010 uydu alıcısı sahibiyim. Daha önce kendinden uydu alıcı tv kullanıyordum. Tv yi değiştirince ht1010 uydu alıcısını daha önce kullanmış olduğum çanak anten kablosuna takarak monte ettim. 05.06.2015 tarihli son güncellemeyi de usbden yükledim. Ancak daha önce aynı çanak anten kablo ile bulunabilen hotbird kanalları burada bulunamadı. TP ler güncel olduğu halde yanızca 56 hotbird kanalı bulabildi. Ayrıca Turksat ta tüm kanallar bulunduğu halde % 70 inde sinyal yok mesajı vermekte. Başka bir uydu alıcıyı aynı çanak antene takdığımda (kawai marka) bunda yaklaşık 2000 tane hotbird ve tüm turksat kanallarında sinyal alabildim ve izledim. Konuyla ilgili yardımlarınızı rica ederim. İyi çalışmalar;
Merhaba Serkan Bey,
Yardım istemekte olduğunuz konu hakkında teknik servis yetkililerimizin desteği gerekmektedir. Bunun için yapmanız gereken http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından sorununuzu ileterek destek alabilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
hometech ht1010 cihazı aldım gayet güzel.biraz fazla ısınıyo ama iyi. ses ve görüntü ayarlarında pal secam, crop ve otomatik diye bi şeçenekler var öylesine crop u seçtim.
cihaz kapandı hiç açılmıyor. ır kablosundaki ışık hep kısık yeşil yanıyor ve açılmıyor. fabrika ayarına çevirmek nasıl olacak yada resetlemek filan. napmam lazım
Merhaba Murat Bey,
Ürünü onarımı için teknik servisimize göndermeniz gerekebilir. Konu hakkında detaylı bilgi veya destek için lütfen http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip sorununuzu “BİZE ULAŞIN” kısmından iletiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Hdmı kablosunu çıkarıp playstationuma taktım sonra geri taktığımda ses gitti görüntüde hiç bir sorun yok tv sesindede sorun yok hdmi kablosundada bir problem yok ama cihaz sesi televizyona iletmiyor ??
Merhaba Baha Bey,
Uydu alıcınızın tüm kablolarını ve bağlantılarını söküp tekrar bağlantıyı kurunuz. Ardından ses kontrol işlemini tekrarlayınız. Eğer sorun devam ediyor ise http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından sorununuzu teknik servis yetkililerimize ulaştırıp destek alabilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Merhabalar,
Temmuz 2015 ayı içerisinde İzmir Buca A101 mağazasından HT1010 model HD uydu alıcısı aldım.İlk 10 gün sorun yoktu,ancak sonrasında film/haber veya herhangi bir kanalda tv izlerken uydudan kısa sürelerde ve ara ara ses kesilmesi sorunu yaşanıyor.
Sinir bozucu olan bu sorun nasıl giderilir acaba.?
Merhaba Necmi Bey,
Konu hakkında teknik servis yetkililerimizin bilgi ve tecrübesine ihtiyaç duymaktayız bu sebeple http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından sorununuzu iletmeniz gerekmektedir. Konu hakkında detaylı bilgi ve destek kısa süre içerisinde sağlanacaktır.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Bir kanalı izlerken başka bir kanala geçince ts update yazısı çıkıyor tamam deyice kanal aramaya başlıyor fakat hiçbir kanal bulamıyor ve sadece bir kanalda bu yazı çıkmıyor ve sürekli onu izlemek zorunda kalıyoruz ne yapmalıyız.
Merhaba Kadir Bey,
Sorununuzu http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından iletmeni gerekmektedir.
Konu hakkında teknik servis yetkililerimiz destek verecektir.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
kumanda alıcısına sinyal, tv’ye de ekran görüntüsü gitmiyor. sorun kablodan mı yoksa cihazdan mı bilemiyorum. Ne yapmam gerekiyor. ürünü daha alalı 2 ay olmadı. A 101’den almıştım cihazı. Hometech 1010
Merhaba Emrullah Bey,
Teknik servis yetkililerimizle görüşerek anlatımlı bir şekilde kurulum gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
Çağrı merkezimizden yetkililere ulaşabilirsiniz:
0850 622 77 20
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
HT 1010 uydu alıcısında herhangi bir kanalı eklemeyi bulamadım.Ayrıca hotbird kanallarını bulamıyor. hotbird seçiyorum faka Türksat kanallarını buluyor.
Merhaba Hasan Bey,
Kurulum gibi işlemler için http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” sekmesinden sorununuzu bildirip yardım alabilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Telefonlar aynı zamanda kumanda olarak kullanılıyor. Sorun şu hometech ht1010 cihazı ayarlanacak cihazlar listesinde görünmüyor. Sizden bu kumandaların ir kodunu paylasmanizi veya cihazı calistirabilecek farklı bir marka adını paylasmanizi rica ediyorum.
Merhaba Yusuf Bey,
Konu teknik bilgiler gerektirmektedir. Bu sebeple lütfen sorununuzu http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından teknik servis yetkililerimize iletiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Merhaba hometech ht1010 aldım tvye bağladim hiç bir ışık yanmadi acaba aldığım chaz bozukmu
Merhaba Fehmi Bey,
Cihazda herhangi bir ışık yanmıyorsa cihazınızda sorun var demektir.
İlk olarak aldığınız yer ile bağlantı kurunuz ardından sorununuz giderilmez ise http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından destek alabilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Bugün itibariyle azerspace 46 uydusundan takip ettiğim idmana Azerbaycan spor kanalını maç esnasında izleyemiyorum biss sistemiyle açılan bir kanal olduğu için bugün açamadım şifreli yazoyor şifresi belli bu kanalın ancak cihazın biss menüsü aktif değil ne yapmalıyız efendim
Ercüment Bey,
Lütfen http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından sorununuzu teknik servis yetkililerimize iletiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
merhaba.
11.2015 güncel kanal listesi vermeniz mümkünmü malum kanallar çok değişti
Merhaba Onur Bey,
Maalesef bu gibi paylaşımları yapmıyoruz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Biss key hakkinda neyi nereye yazacagimi bilemiyorum daha detayli bilgi verebilirmisiniz
Merhaba Furkan Bey,
Kurulum için lütfen http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından sorununuzu bildiriniz.
Kısa süre içerisinde destek sağlanacaktır.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
slm arkadslar bu cıhaz HD kanalları desteklıyor mu acaba.. full hd yazıyor.. almayı dusunuyorum. lakın kanallar dan HD yayın alabılırmıyım merak edıyorum.
Merhaba İbrahim Bey,
HD kanallar desteklenmektedir.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Mrblar. Benim sorunum cihaza harddisk bagladigimda belli bir sure sonra uyku moduna aliyor. Kullanmayinca almasi dogalda filmi duraklatincada aliyor. Filmi durdurup bes dk wc gidip gwliyosun flme devam etmiyor. Dosya mevcut degil hatasi veriyor. Bunun bir cozumu varmi ?
Bu arada bir sorun daha var. Ses ve goruntu ayarlarinda herseyi otomatige aldigim halde ekranin sol ve ust kisminda buyuk oranda siyah alan kaliyor. Diger 576p,720i vs ayarlarda bu siyahlik azaliyor yada artiyor. Cozumu nedir. Tskler ?
Merhaba Zafer Bey,
http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından ya da “0850 622 77 20” numaralı Müşteri Hizmetleri telefon numaramızdan sorununuzu iletip teknik servis yetkililerimizden destek alabilirsiniz.
HOMETECH
Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
Facebook – Twitter
Selam a-101’den hometech uydu alıcısı aldım. Gayet güzel ancak trt hd’de sinyal yok diyor ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz?
Merhaba Adem Bey,
Linkten uydunuzun modelini seçerek yönlendirme alabilirsiniz. Eğer sorununuz devam ederse 0850 622 77 20 numaralı çağrı merkezimizden destek alabilirsiniz.
merhaba benim uydu da sıkıntı mı var. ana kanallar çıkarmıyo dier eski kanallar çıkarıyor ne yapmam gerekir bilgi verirseniz sevinirim.
Merhaba Ahmet Acar,
Uydu modellerimizin destek ve yazılımları ile ilgili olarak linkten bilgi alabilirsiniz. Aynı zamanda sorularınız için 0850 622 77 20 çağrı merkezimiz ile iletişime geçebilirsiniz.