A101 | W835

fa

07.05.2015 Perşembe günü Hometech W835 Tablet PC tüm A101 marketlerde sadece 189 TL!
Ayrıca 8 aya varan taksit seçenekleriyle birlikte.

Hometech W835
8″ 1280×800 IPS Ekran
Intel Atom Z3735G Quad Core İşlemci
16 GB Hafıza
1 GB Ram
Windows 8.1 İşletim Sistemi
1 Yıllık Ofis 365 Kullanımı Hediye
Skype Her ay 60 dakika görüşme
1TB OneDrive
0.3 MP Ön ve 2.0 MP Arka Kamera
Bluetooth
Wifi

149 Replies to “A101 | W835”

  1. İşletim sistemi Windows RT midir, yoksa doğrudan masaüstü arayüzlü Windows 8.1 midir?

    1. Merhaba Halit Bey,
      64GB’a kadar SD kart desteği vardır.
      Biz teşekkür ederiz,
      İyi günler..

    1. Merhaba Emre Aydın,
      USB girişi yoktur. OTG kablo yardımı ile USB bağlantısı yapabilirsiniz.
      Adobe Reader tüm sürümlerini destekler.

  2. A101 çalışanları sayesinde ürünü muhtemelen bulamayacağız. bu fiyata başka alma şansımız nedir?

    1. Merhaba Özgür Bey,
      Fiyat olarak Pro Tab 7’yi önerebiliriz. Ancak tabii ki özellik açısından farklı ürünlerdir.

  3. Merhaba,
    Ölçüleri, ağırlığı, şarj biçimi (USB ya da AC) ve sensörleri nelerdir?

  4. merhaba,

    wireless n midir g midir? ya da wireless ile ayrıntılı bilgi verebilir misiniz?

    tahmini pil ömrü nedir?

    usb otg kablo yanında var mı, dışarıdan mı temin etmemiz gerekir?

    teşekkürler.

    1. Merhaba Ahmet Bey,
      WiFi: 802.11 b/g/n
      Pil 4000 ma
      Pil ömrü kullanıma göre değişir
      Otg kablo kutu içerisinde mevcuttur.

  5. kilifi ekran koruyucu ayrica satiliyor mu ?

    yazilim destegi var mi?

    yazilimini indirebilecegim bir yer var mi ?

    1. Merhaba Muhammed Bey,
      İnternetinizi Wi-Fi olarak bağlayıp etkinleştirme kısmını tekrar deneyiniz. Etkinleştirme ve güncelleme gibi işlemler için Wi-Fi bağlantısı gerekmekte ve mobil internet ile işlemler yapılamamaktadır.

  6. Yazılımı usbye yedekleyip daha sonra sistem çökerse yeniden yükleyebilirmiyim .

    1. Merhaba Ali Bey,
      USB yedekleme ile tekrar kurabilirsiniz. Ancak yedekleme ve kurulum hakkında detaylı bilginiz yok ise lütfen teknik servisimizden yardım alınız.

  7. Merhaba. Ben bu tabletinizden aldım dün yanlız sağolsun arkadaşlar düşürüp ekranı kırdılar. Dokunmatik kötü oldu. Ön cam kırıldı görüntü gayet normal
    Sadece dokunmatik kısmı değişmeli sanırım fiuat olarak nekadar tutuyor servisinizde ve Garanti’den düşermi teşekkürler.

    1. Merhabalar,
      Ekran kırığı gibi durumlarda garanti devre dışı kalmakta ve kullanıcı hatası olarak belirtilmektedir.
      Onarım ücretleri için aşağıdaki telefon numarasından teknik servisimiz ile bağlantıya geçip detaylı bilgi alabilirsiniz;
      HOMETECH
      Telefon:
      +90 212 630 80 20

  8. Merhaba cihazı bilgisayarıma bağlayamıyorum dosya transferi yapacağım ama yapamıyorum yardımcı olabilir misiniz?

    1. Merhaba Kerem Bey,
      USB bağlantısı aracılığı ile bilgisayarınıza bağlantı sağlayabilirsiniz.
      Eğer internet kullanıyor iseniz, bilgisayarınızda bulunan dosyalarınızı bir dosya yükleme sitesine yükleyip tabletinizden indirebilirsiniz.

  9. Ürünü kalem ile kullanmak istersek ne tarz bir kalem almamız lazım ve basınç hassasiyetı var mıdır?

    Selamlar,

    1. Merhaba Hakan Bey,
      Herhangi bir dokunmatik kalem ile işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

  10. Merhaba
    Bu tablete windows 10 onizleme kurabilirmiyiz
    Ve daha sonra orjinal win8.1 e nasil doneriz

    1. Merhaba Mehmet Bey,
      Windows 10 önizleme kurabilirsiniz ancak ürün farklı işletim sistemlerine geçiş anından itibaren garanti kapsamı dışına çıkmaktadır.
      Ürüne yazılım kurulumu yaptırmak istiyorsanız aşağıdaki telefon numaramızdan teknik servisimize ulaşıp detaylı bilgi alabilirsiniz;
      HOMETECH
      Telefon:
      +90 212 630 80 20

  11. Merhabalar, office 365 tamamda bu skype köntorü yüklenmedi yardımcı olabilir misiniz?
    ( daha önceden windows hesabımda skype vardı, tableti de aynı hesapla açtım)

    1. Merhaba Muhammet Bey,
      Skype dakikalarınızın başlangıç itibari ile otomatik olarak eklenmiş olması gerekmektedir.
      Lütfen tekrar kontrol ediniz.

  12. Urun tekrar satisa cikacak mi? Veyahut elinizde mevcut stok var mi? Varsa kime ulasabiliriz? Nasil alabiliriz?

    1. Merhaba Ertuğrul Bey,
      Aşağıda yer alan telefon numaramızdan bize ulaşabilir ve ürün hakkında bilgi alabilirsiniz;
      HOMETECH
      Telefon:
      +90 212 630 80 20

    1. Merhaba Oğuz Bey,
      Şuan için ürün internet satışına açık değildir ancak aşağıdaki telefon numaramızdan ürüne ulaşabilirsiniz;
      HOMETECH
      Telefon:
      +90 212 630 80 20

  13. Merhaba,
    Ürünü satın aldım fakat hafıza kartı seçiminde pek bilgi sahibi değilim hangi özelliklerde bir 64 gb kart almam gerek?
    Birde SD kart mı destekler örneğin micro SD alıp SD adaptörle mi kullanmam gerekir ?

    1. Kardeşim tablete şifre koymuş yaZılı ama şuan unutmuş ne yapabilirim reste nasıl atabilirim

      1. Merhaba Orçun Bey,
        Eğer “Administrator” kullanıcısının şifresini unuttuysanız şifre kırma programlarından birini USB belleğinize atıp oradan işlemleri gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
        Konu hakkında daha detaylı bilgi ve destek almak için aşağıda yer alan telefon numaramızdan bize ulaşabilirsiniz;
        HOMETECH
        Telefon:
        +90 212 630 80 20

  14. İyi günler Hometech ekibi.
    W835 8 ips – A101 den yeni aldım,herşeyiyle
    4_4 lük bir tablet.Sadece sesden,bilhassa kulaklık takdığımız zaman,hafif bir cızırtı
    gelmesi.Tek benim değil,çoğu bu tableti alan arkadaşlarında sıkıntısı gibi.
    Acaba ne önenirdiniz.Sorun nasıl giderilir?
    Şimdiden cok teşekkürler ve başarılarınızın devamı dileğiyle.
    (W7009 7 ips tabletide 3-5 ay evvel almıştım a101 den ve gayet memnunum)Tekrar teşekkürler!

    1. Merhaba Tuncer Bey,
      Ses ayarları kısmını sıfırlayınız.
      Eğer sorun devam ediyor ise ürünü teknik servisimize gönderip onarımını sağlayabilirsiniz.

      Ürün onarımı için yollamanız gereken evraklar:
      -Garanti Belgesi
      -Fatura
      Anlaşmalı Kargo:
      MNG Kargo

      HOMETECH
      Adres: Evren Mahallesi Bahar Caddesi No : 7 Güneşli / İSTANBUL
      Telefon: +90 212 630 80 20

  15. İyi günler
    A101den aldığım W835 model tablet ekranında dikey çizgiler çıkmakta ve kilitlenmektedir. ancak reset atınca dzeliyor sonra sık sık tekrarlanıyor bu durum acaba yazılım sorunumudur yada donanımsal bir arıza mıdır?sorunun çözümü için yardımcı olabilir misiniz?

    1. Merhabalar,
      Ekranda görmüş olduğunuz çizgiler dokunmatiği algılayan fiziksel iletkenlerdir ve bunları görmeniz normaldir.
      Kilitlenme durumu için tabletinizi fabrika ayarlarına döndürmeniz yararınıza olabilir, sisteme çok yükleme yapıldığı için sorun yaşanmaktadır.

  16. İyi günler yanlış anladınız ekrandaki dikey çizgiler renkli renkli sık iplik kalınlığında ve ekranın kendi çizgileri power tuşuna basınca ekran sönüyor ve çizgiler gidiyor tekrar basınca ekrana geliyor cihaz reset atana kadar böyle kalıyor. sizin bahsettiğiniz arasılıklı silik çizgilerden bahsetmiyorum.

    İyi günler

    1. Merhabalar,
      Dilerseniz ürünü satın aldığınız A101 şubesine geri verebilir, dilerseniz de garanti ve faturası ile birlikte onarımı için teknik servisimize gönderebilirsiniz.

  17. merhabalar,

    Cihazı kullanıyorum. Güzel bir cihaz.

    Bu Onedrive 1TB alanı nasıl aktif ediyoruz acaba?

    iyi günler,

    1. Merhabalar,
      Office etkinleştirme sayfasında Office, Skype ve OneDrive etkinleştirme mevcuttur.

  18. merhaba, ürünün ktusundan windows lisans numarası, key’i çıkmadı.
    bu normal mi? içine yüklü windows orjinal değil mi?

    1. Merhaba Muhammet Bey,
      Windows 8.1 orjinal sürümdür ve kutu içerisinden etkinleştirme kodu çıkmamaktadır.

  19. hometech w835 model tablet aldım yalnız mağazada istediğim bütün uygulamalar yok playsoterdan indirdiklerim de görünmüyor. ne yapabilirim?

    1. Merhaba Gülben Hanım,
      Android platformunda yer alan her uygulama/oyun Windows sisteminde bulunmamaktadır. Bu durum uygulama/oyun yapımcılarının seçmiş olduğu işletim sistemlerinden kaynaklanmakta ve çoğu uygulama/oyun yakın zamanda mağazada yer alması beklenmektedir.
      İndirmiş olduğunuz uygulamalar, “C:kullanıcılar/AppData” klasöründe yer almaktadır. Klasörü görebilmeniz için gizli klasörleri görünür hale getirmeniz gerekmektedir.

  20. merhaba

    kutunun içinden çıkan otg kablosu ve usb kablosu arızalı. Bazı arkadaşlarımın otg kablosu arızalıymış. ne yapmam gerekiyor. bunun için komple tableti yollamaya gerek yoktur sanırım.

    1. Merhaba Ahmet Bey,
      Aşağıdaki telefon numarasından teknik servisimizi arayarak destek alınız;
      HOMETECH
      Telefon:
      +90 212 630 80 20

  21. 4 gündür bu değiştirdiğim 4 üncü tablet.
    İlkinde ekran problemi yaşadım. Yani açmadı.
    İkincinde hiç açılmadı.
    Üçüncüsünde lisans problemi yaşadım direk build9600 görüyor.
    Son tablette yine aynı problem.
    Lisans için ne yapacağım?
    Servise getirin demeyin onca gün beklemeye hiç niyetim yok.
    Sorunu resimleyip “aral korsan satıyor” diye forumlara vermek istemiyorum.
    Onca gün o kadar uykusuzluk, kaldı ki saat 04:35 ve onca masraf.
    Bunlar nasıl telafi olur onuda bilmiyorum…

    1. Merhaba Sami Bey,
      Öncelikle yaşadığınız sorunlardan dolayı özür dileriz.
      Ürünlerimiz Microsoft lisansına sahip ürünlerdir, Wi-Fi bağlantınız düzgün bir şekilde çalıştığı sürece Windows etkinleştirmeyi otomatik olarak gerçekleştirmektedir.
      Sorun yaşamaya devam eder iseniz lütfen aşağıda yer alan telefon numaramızdan teknik servisimize bağlanarak destek alınız;
      HOMETECH
      Telefon:
      +90 212 630 80 20

  22. Ürünü 7 mayıs tarihinde A 101 marketten aldım. Benim problemim şu an cihaz şarj olmuyor açılmıyor ne yapmam gerekiyor Aydında yetkili servis var mı?
    Ayrıca ürün iadesi kaç gün içinde nereye yapılmalı?

    1. Merhaba Alp Bey,
      Yeni ürünlerde özellikle Windows tabletlerde ilk şarj olma esnasında cihazınızı uzun süre şarj halinde bırakmanız gerekmektedir.
      Eğer buna rağmen sorununuz devam ediyor ise ürünü satın aldığınız A101 şubesi ile iade hakkında konuşabilirsiniz.
      Yetkili teknik servisimiz İstanbul’da yer almaktadır;
      HOMETECH
      Adres:
      Evren Mahallesi Bahar Caddesi No : 7 Güneşli / İSTANBUL
      Telefon: +90 212 630 80 20

  23. İyi günler,merhaba -Hometech ekibi-
    Yukardada bahsettiğim gibi,kulaklık taktığımda,ses ayarı sıfırdayken(siz öyle yapmamı istemiştiniz yani sıfırlamamı söylemiştiniz),cihazdan gene cızırtı,zumlama vs.geliyor.Birde online film izlerken,hd720p de bile kasılma oluyor,hangi siteye girsem durum aynı.Filmin başında başlıyor ve sürekli ard arda donuyor,filmi kesinlikle tabi seyredemiyorum.İnternet hızım,sınırsız 64GBps,yani epey hızlı.Sistemde tüm sürücüleri kontrol ettim,hepsi yeni,son sürüm(grafik işlemcisi,ses donanımı vs.)
    Acaba neler denemem lazımki,sorunlar ortadan kalksın.Bu sorunlar olurken arka planda
    sadece windowstan başka çalışan hiç bir program yok,emin olabilirsiniz.Tableti aldığımdan n beride hiç karıştırmadım,ne uygulama ne oyun yükledim.Yani aldığım günki gibi temiz.Önerinilerinizi bekler, şimdiden çok teşekkür ederim.Başarılar.

    1. Merhaba Tuncer Bey,
      Öncelikle tablet içerisindeyken internet bağlantı hızınızı ölçmenizi ve sorunun internetten kesin olarak kaynaklanmadığını anlamanızı öneririz.
      Ek olarak tabletinizde hız problemi yaşıyorsanız, sistem temizleyici uygulamalardan birini kurmanızı tavsiye edebiliriz.
      Herhangi bir sorun için ise aşağıda yer alan bağlantıdan destek alabilirsiniz;
      http://www.destek.hometech.com.tr

    1. Merhaba Halime Hanım,
      Öncelikle ürünü satın aldığınız A101 şubesi ile vakit kaybetmeden iletişime geçiniz.
      Herhangi bir sorun yaşar iseniz aşağıda yer alan telefon numarasından teknik servisimize ulaşabilirsiniz;
      HOMETECH
      Telefon:
      +90 212 630 80 20

  24. Bu ürün için micro Usb OTG bağlantısını kullanarak hem şarj hem data işini görebilecek bir kablo mevcut mu? Ayrıca bu üründe MHL desteği var mı? Varsa bu tarz ürünlerini nerelerden temin edebiliriz?

    1. Merhaba Osman Bey,
      Çoklu USB portlarından uyumlu olanı satın alıp hem şarj hem de data işini çözümleyebilirsiniz.
      MHL desteği konusunda henüz bir bilgi veremeyiz.
      İnternetten ufak bir araştırma yapıp gerekli olan ürünleri temin edebilirsiniz.

    1. Merhaba Ali Bey,
      Kullanıma bağlı olarak şarj tüketimi değişkenlik gösterebilmektedir.
      Tahmini olarak 3-6 saat arası olarak belirtebiliriz.

  25. Kolay gelsin bendede bu tabletten var A101’den 7 Mayıs’ta aldik benim sorunum bu tablete Wireless Adaptor bağlayamiyorum. Bağlamak istediğim Kablosuz Ağ Adaptörünün driverini kurdum sorunsuz çalişiyor. Fakat OTG Kablosu ile Tablet ile Adaptor arasinda bağlantiyi kurunca tablet Kablosuz Ağ Adaptörünü görmüyor. Sürekli yeni donanim bulundu ikonu çikip duruyor. Yani 1-2 saniye görüyor ondan sonra görmüyor. Sizce bu sorunun nedeni nedir ?
    Tablet : Hometech W835
    Kablosuz Ağ Adaptörü : Dark dk-nt-wdn300hp2a

    1. Merhaba Emre Bey,
      Wi-Fi adaptörünüzle W835 arasında uyumsuzluk söz konusu olabilir.
      Bağlantınızı doğru bir şekilde yaptığınıza emin iseniz ve hala sorununuz devam ediyor ise lütfen aşağıda yer alan telefon numarasından teknik servisimize bağlanıp destek alınız;
      HOMETECH
      Telefon:
      +90 212 630 80 20

  26. İyi günler tableti A101 den aldım ev bilgisayrından internete nasıl baglantı yapabilirim,usb den tablete oyun yükleyebilirmiyim.

    1. Merhaba Yaşar Bey,
      Ağ bağlantısı kısmından kablosuz bağlantıda ağları aratıp kendi bağlantınızı ekleyebilirsiniz.
      USB’den tabletinize oyun yükleyebilirsiniz ancak gerekli oyun dosyalarını USB’nize aktarmanız gerekmektedir.

  27. Hometech w835 için aynı anda hem şarj hem data işini yapabilecek kabloları alabileceğimiz yerleri veya bu kablonun ne olduğu hakkında bilgi verirseniz sevinirim.Ya da bu ikisi aynı anda yapılamıyor ise bilgi vererek de benim gibi tüm bu tablet kullanıcılarını bilgilendirmiş olursunuz.

    1. Merhaba İhsan Bey,
      Android işletim sistemi yüklenebilmektedir. Ancak kendi imkanlarınız dahilinde yüklemeniz halinde ürün garanti kapsamı dışına çıkmaktadır.
      Konu hakkında detaylı bilgi almak isterseniz aşağıda yer alan bağlantıdan ya da telefon numarasından bilgi alabilirsiniz;
      HOMETECH
      http://www.destek.hometech.com.tr
      Telefon: +90 212 630 80 20

    1. Merhaba Muzaffer Bey,
      Uygun kılıf için lütfen aşağıda yer alan telefon numarasından firmamız ile iletişime geçiniz;
      HOMETECH
      Telefon: +90 212 630 80 20

  28. İyi günler w835 tabletimden mağazaya giremiyorum bağlantı sorunlu diyor ama internete girebiliyorum nasıl yardımcı olabilirsiniz ?

  29. Merhaba bu ürünü aldım fakat 16 gb alanı kullanamıyorum.yaklasık 9_10 gb dolu görünüyor .wındows sistemi mı kullanıyor

  30. hometech w835 tabletimin açılış şifresini unuttum
    açma-kapama tuşu ile +,- tuşuna basıyorum bir ekran geliyor ama ekrandaki işlemleri yaptırmıyor

  31. Tableti açtığımda sadece kulaklık ile ses geliyor normalde ses gelmiyor değiştirebilir miyim veya paramı geri alabilirmiyim?

    1. Merhabalar,
      Öncelikle ürünü satın almış olduğunuz A101 şubesi ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
      Daha sonra yetkili teknik servisimizden destek alabilirsiniz.

  32. merhaba ultra tab+ aldım 3 gün oldu ,şimdi windowsu sıfırlarken yarım kaldı ve otomatik onarım yapamıyor ekranda bilgisayarı kapat ve gelişmiş seçenekler var ama ekran dokunmatıgı aktıf olmadıgı için gelişmiş seçeneklere giremiyorum yardım edin lütfen çözelim

  33. Tableti bugün aldım ama şardayken bile şarjı bitip kapanıyor bunu nasıl çözücez daha yüksek amperli bi adaptör mü almalıyız yoksa kendi adaptörümü bozuk ?

    1. Merhaba Rafet Bey,
      Aşağıda yer alan telefon numarasından yetkili teknik servisimiz ile iletişime geçebilirsiniz;
      Telefon: +90 212 630 80 20

  34. Pardon bir şey söylemek istiyorum tableti aldım sonra açtığımda ekran siyah hiçbir şey gözükmüyor napcam

    1. Merhaba Recep Bey,
      Tabletinizi şarja takın ve 2-4 saat süre ile şarjda bırakın. Daha sonra tabletinizi tekrar açınız.

  35. Ben ilk aldığında 4 saat sarja takmistim sonra oldu bu sorun bilgisayarı kapat diyorum kapanmıyor sadece siyah ekran var tabletim açık ama olmuyor napcam ?

    1. Recep Bey,
      Tabletinizi onarım için teknik servisimize göndermeniz gerekmektedir.
      Detaylar için aşağıdaki telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz;
      Telefon: +90 212 630 80 20

  36. bu üründen almak istiyorum.
    ankarada hangi magazanızda var
    bilgi verirseniz sevinirim.

    1. Merhaba Turan Bey,
      Hometech olarak henüz mağazamız yoktur. Ürün A101 mağazalarından satışa çıkmıştır, bununla ilgili olarak A101 ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

  37. Merhaba,

    Tabletten çok memnunum. Windows işletim sistemi ile harika çalışıyor.
    Merak ettiğim konu, Windows 10 geldiğinde mevcut kapasitesi ile nasıl güncelleyebileceğiz? Bize bunun bir yolunu sunmanızı rica ediyorum. Web sitenizden indirebileceğimiz bir araç olur, istemci olur vs.
    Biliyorsunuz ki Windows 10’da recovery bölümüne gerek yok. O yüzden 16 GB hafızadan ayırdığınız 2-3 GB kurtarma bölümünü birleştirip tableti tam kapasitede kullanabiliriz. Bunun için ne gibi planlarınız var?

    1. Merhaba Burakcan Bey,
      Windows 10 güncellemesi yayınlandığı zaman güncelleme kısmında sorun yaşayanlar için genel bir araştırma yapılarak gerekli bilgiler yine blog üzerinden paylaşılacaktır.
      Ürün desteğimiz hakkında şüpheniz olmasın.
      HOMETECH
      http://www.destek.hometech.com.tr

      Bizi Sosyal Medyada Takip Edebilirsiniz!
      T: Hometech F: Hometech

  38. Merhabalar Ben A101 KAMPANYASINDAN HOMETECH ”8” T835 ALDIM İKİ AYDIR KULLANIYORDUM NEDENİ BİLMİYORUM METRO UYGULAMALARI AÇMADI BENDE SIFIRLAMAK İSTEDİ, SIFIRLAMA YÜZDE 35 DE İKEN ELEKTİRİJ GİTTİ VE TABLET KAPANDI ELEKTİRİK GELİNCE TABLETİ AÇTIM FAKAT OTOMATİK ONARIM YAZILIYOR İKİ-ÜÇ DAKİKA İÇİNDE TAVLET KAPANIYOR, TABLETİ AÇTIĞIMDA AYNI ŞEYİ TEKRARLIYOR,

  39. iyi çalışmalar tablete uygun ekran koruyucu jelatin nerden temin edebiliriz.başka marka tabletlerinki olur mu olursa hangisi oluyor

  40. Merhaba 2-3 aydır kullanıyorum ve yaşadığım tek sıkıntı tablet dönmüyor . Hep enine kullanmak zorunda kalıyorum. İlk zamanlar da aynı sey olmustu format atmıştık ama yine aynı şey söz konusu . yardımcı olursanız sevinirim

    1. Merhaba Onur Kaan Bey,
      Öncelikle cihazın otomatik döndür kısmının açık olması gerekir. Eğer otomatik döndürme kapalı konumda ise hangi yönde bırakıldıysa o şekilde kalır.
      Bununla ilgili bir sorun yok ise cihazın teknik servise gönderilmesi gerekir. Cihazın yerçekim sensörü arızalanmış olabilir.

      Yetkili Teknik Servis İletişim Bilgileri:
      http://www.destek.hometech.com.tr
      Telefon: +90 212 630 80 20

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

        1. Merhabalar,
          Sağ alt köşede bulunan pil göstergesine ve ardından “Otomatik Döndürme” seçeneğine tıklamanız gerekmektedir.

          HOMETECH
          Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
          FacebookTwitter

  41. Öncelikle iyi çalışmalar. Tablette windows 10 rezerve bildirimi çıktı fakat hafıza düşük olduğundan dolayı windows 10 u hem guncelleme olarak hem de iso da yukseltme olarak yukleyemiyorum. Teknik servisi aradım wndows 10 konusunda herhangi bir şey yapamayacaklarını söylediler.

  42. Bu ürünü zamanında alamamıştım. Tekrar aynı modelden veya üst modelini A101 de ne zaman buluruz?

    1. Merhaba Fırat Bey,
      Şuan için bu konuda herhangi bir bilgi paylaşımı yapamıyoruz.
      Takip etmeye devam ediniz.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

  43. Tabetti açınca hata veriyor ve harici depolama medyasını yerleştirmemi istiyor
    Bu konuda ne yapabilirim

  44. iyi günler tabletim çok kastığı ağır çalıştığı için fabrika ayarlarına döndürüp sıfırlamam gerekti ancak bunu yaptıktan sonra windows etkinleştirmede sorun yaşıyorum ürün anahtarı girin diyor ancak kutudaki evraklara her yere baktım ürün anahtarı yok windows u nasıl etkinleştirebilirim.

  45. s.a hometech destek ekibi geçenlerde bi arkdaştan w835 model windows 8 işletim sistemli bi tablet aldım. fakat oyun açısından pek memnun klamadım oyüzden işletim sistemini androide çevirebilirmiyiz çevirebilirsek kullanış açıısndan rahat olurmu .bide ram artırma imkanı varmı tabletin.size göndereceksekte nasıl bir prosedür izliyorsunuz.kargolama falan

    1. Merhaba Mehmet Bey,
      İşletim sistemini Android’e 25TL ücret karşılığında çeviriyoruz, kullanış açısından herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız.
      RAM arttırma imkanımız maalesef yok.
      Ürünü bize göndermeniz için aşağıda yer alan talimatları izlemeniz gerekmketedir;

      Teknik Servise Ürün Ulaştırmak:
      Cihazınızı kutusu, faturası, garanti belgesi ve sorununuzu anlatan bir metin ile birlikte aşağıda yer alan adrese anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo aracılığıyla gönderebilirsiniz;
      ARAL Oyun Konsol A.Ş.
      Adres: Evren Mahallesi Bahar Caddesi No : 7 Güneşli / İSTANBUL
      Telefon: +90 212 630 80 20

      *Ürün “20 iş günü” içerisinde teslim edilir.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

  46. Tabletim camı kırıldı icten görüntüsü su anda bir sorun yok ama dokunmatigi calısmıyor kac tl yaparlar acaba garantisi var

    1. Merhaba Mehmet Bey,
      Cam kırığı ve çatlağı gibi durumlar garanti kapsamına girmemektedir.
      Onarım ücretini öğrenmek için http://www.destek.hometech.com.tr adresine girip “BİZE ULAŞIN” kısmından sorunuzu teknik servis yetkililerimize iletip bilgi alabilirsiniz.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

  47. Mrb w835 sahibiyim ben de.usb hub vasitasiyla usb hdmi kablo ile lcd ye baglanti mumkun mu bir de androide cevirme isleminde komple android oluyor demi dual port gibi cift isletim sistemi olmuyor

  48. merhaba

    dokunmatik ekran kırıldı. kendim yapacağıma innaıyorum. sadece dokunmatik ekran satışı yapıyor musunuz ? teşekkürler

  49. Ürünü 08.05.2015 ten beri kulaniyorum hiç sıkıntısı yok
    Dünkü gün 08.01.2018
    aldığından çok memnunum

    İçinde oynamadım oyun yok gta 4
    wolfteam gibi oyunla

ofarat için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.