Arızalı Ürün Takibi

  Merhaba Değerli Kullanıcılarımız,
  Teknik serviste bulunan ürününüzün durumunu çevrimiçi olarak öğrenebileceğiniz Arızalı Ürün Sorgulama sistemimiz faaliyete geçmiştir.

      Arızalı ürününüzü gönderirken belirtilen cep telefonu numarasına,kayıt işleminden sonra sol taraftaki resme benzer bir sms gönderilmektedir.

 

      Eğer ürünü gönderirken telefon numarası belirtmediyseniz veya bir şekilde SMS size ulaşmadıysa BURADAN “Ürün & Kargo Durum Sorgulama” başlığını seçerek “Referans Numarası” talep ediniz.

 

       Ancak öncelikli olarak ürünü satın almış olduğunuz mağazaya veya kargo firmasına ulaşarak tarafımıza teslim edilip edilmediğini; tarafımıza teslim edildi ise kargo takip numarasını almanız gerekmektedir.

 

       Ürününüzü gönderen siz değil satın aldığınız firma ise, AHMET DEMİR yerine, TEKNOSA, MEDIAMARKT, BIMEKS gibi mağazaların isimleri yazmaktadır. Bu durumda sorgulama ekranının ilk satırına TEKNOSA ise, TEKMEDIAMARKT ise MED yazınız.

 

        Eğer ürününüz A101 tarafından teknik servise gönderildi ise, unvanı A101 YENİ MAĞAZACILIK A.Ş. olduğundan ilk satıra YEN yazmanız gerekmektedir.

      Üstteki ekran görüntüsünde işaretli olan gönderici adının ilk 3 karakterini sağdaki resmin 1. satırına “Referans No” kısmındaki rakamları ise 2. satıra yazarak“Sorgula” butonuna tıklayınız.

 

      Telefonla veya mail üzerinden ürününüz hakkında bilgi almakla BURADAN SORGULAMA  yapmak arasında hiç bir fark yoktur.

18 Replies to “Arızalı Ürün Takibi”

    1. Merhaba Sami Bey,
      Sorunun giderilmesi için çalışmalar başlamıştır.
      En kısa sürede sistemimiz aktif olacaktır, sabrınız ve ilginiz için teşekkür ederiz.

  1. Ürünü yollayalı neredeyse iki hafta oldu buradan bakıyorum kayıt bulunamadı diyor iki haftadır kimse arayıp sormadı tabletim arada kayboldu mu bilmiyorum

    1. Merhaba Eda Hanım,
      Ürününüzün kaybolma gibi bir durumu söz konusu değildir.
      Dilerseniz aşağıdaki telefon numaramızdan ürününüz hakkında bilgi alabilirsiniz:
      +90 212 630 80 20
      HOMETECH

  2. arızalı ürün takibi adlı sayfanıza girmeme ramen ürün takibi yapabileceğim bir bölüm bulamıyorum yardımcı olurmusunuz

    1. Merhaba Tayfur Bey,
      “Arızalı Ürün Takibi” sisteminde geçici bir hata mevcuttur.
      En kısa sürede ürün takibi tekrar yapabileceksiniz.

    1. Merhaba Sezgin Bey,
      http://www.destek.hometech.com.tr adresinden “Arızalı Ürün Takibi” kısmından gerekli bilgileri girerek ürününüz hakkında bilgi alabilirsiniz.
      İnternetten takibini sürdürmek istemiyorsanız aşağıda yer alan telefon numarasından teknik servisimize bağlanarak ürününüz hakkında detaylı bilgiyi alabilirsiniz;
      HOMETECH
      Telefon:
      +90 212 630 80 20

  3. Merhaba,

    Servise göndermiş olduğum tablet hakkında gönderen ismi ve referans numarasının olduğu bir mesaj aldım,fakat bu bilgilerle arızalı ürün takibi sorguladığımda ‘kayıt bulunamadı’ şeklinde uyarı alıyorum. Sorun hakkında yardımcı olur musunuz?

  4. 08/07/2015 tarihinde gönderdiğim 123106 referans numaralı tabletimle ilgili bir sms mesajı almadım ve telefonla öğrendiğime göre henüz arıza işlemine başlanılmamış. Zaten, yukarıdaki mesajlardan anladığım kadarı ile arıza takip web sayfanız da aylardır arızalı!

    1. Merhaba Bülent Bey,
      “Arızalı Ürün Takibi” sayfamızda herhangi bir problem yaşanmamaktadır.

      Konuyla ilgili olarak http://www.destek.hometech.com.tr adresine girerek “BİZE ULAŞIN” kısmından yetkili teknik servisimiz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

    1. Merhaba Erencan,
      Çatlak ve kırık garanti kapsamı dışına çıkmaktadır. Tabletinizi onarımı için yetkili teknik servisimize gönderdiğinizde onarım ücreti alınır.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

  5. slm Hometech Quad TAB 9i cihazı 17 gün önce malatya media mark aracılıgıyla servise gönderdim ve şuan yapıldı yada yapılomadı diye bilgi alamadım çihazın durumuyla ilgili nasıl bilgi alabilirim

Hometech için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.