HOMETECH ELITE 785İ

Teknik Özellikler
 

  Cpu Z2580
• İşlemci ve Hız: intel Z2580 Cortex X86 2.0 Ghz Dual Core 
• Dahili Hafıza 16 GB
Bellek Yükseltme Micro SD (SDHC uyumlu)(Max32Gb)
• Ekran 7.85” 1024*768 İPS
• İşletim Sistemi: Android 4.2 KJelly Bean
Bluetooth
• RAM: 1 GB DDRII
• WiFi: 802.11 b/g/n 11 Mbps to 54 Mbps
• 3,7 V 4800 Ma Pil 
• Gerçek zaman saati
• USB HOST
• Mikrofon
• Kamera: 2.0 M Ön 5.0 Arka Kamera
• Hoparlör X 2

• Kulaklık jakı
• Yer Çekimi Sensörü
• Dil: Türkçe dahil çoklu dil
• Uyumlu Ses: MP3, WMA, APE, FLAC
• Formatlar: JPG, BMP, GIF ve PNG Resim

• Video: AVI, MOV, VOB, RM/RMVB, FLV, DAT, MKV, MPG, MPE

47 Replies to “HOMETECH ELITE 785İ”

  1. Hometech 7.85i Factory Reset
    1.Cihazınızı tamamen kapatınız.
    2.Power Vol- tuşuna aynı anda basılı tutun Ekran Logosu çıkınca ellerinizi tuşlardan çekiniz.
    3.Açılan sayfada Vol- tuşu ile Recovery yazan kısma gelerek Power tuşuna basınız tabletiniz kapanıp factory modunda açılacaktır.
    4.Vol -tuşuna basarak Wipe Data/Factory Reset üzerine geliniz ve Power tuşuna basınız.
    5.Açılan sayfada Vol – tuşu ile Yes — Delete All User Data kısmına gelerek Power tuşuna basınız.
    6.Tabletiniz formatlanacaktır ve Factory Ekranına dönecektir Reboot System Now üzerinde Power tuşuna basınız cihazınız kapanarak tekrar açılacaktır.

    1. Cihazda flash desteği var mı İnternet üzerinden her videoyu oynatabilir mi ve televizyona bağlanabiliyor mu?

  2. merhabalar tableti alalı bir hafta oldu ve ses gitti müzik oynatıyorum ses yok bildirimlerde ara sıra ses geliyor ama müzikde videoda webte ses tamamen gitti kullaklıkla denediğimdede aynı çözüm öneriniz nedir ?

    1. Merhaba kulaklık soketinde problem olmuş olabilir.Her ihtimale karşı fabrika ayarlarına getirerek tekrar denemeniz gerekir.

  3. iyi günler tabletimin şekil şifresini unuttum nasıl iptal edebilirim format mı atmam gerek başka yolu var mı yardımcı olursanız sevinirim…

    1. Merhaba yukarda anlatılan factory reset işlemi yaparak iptal edebilirsiniz.Bu işlemi yaptıktan sonra fabrika ayarlarına dönecektir yüklediginiz şeyler silinir.Gmail adresi girdiyseniz kurtarabilirsiniz yoksa başka yolu yok.

  4. mehmet bey tabletı acıyorum ntel inside yazzısı gelıyor ondan sonra bır sey acılmıyor oyle kalıyor sızın dediğiniz gibi power ve voleksı tusuna basıyorum yıne de acılmıyoor bu sefer ne yapmam gerekıyor..

    1. Merhaba tuş kombinasyonlarıyla factory resete girmesi lazım tekrar deneyiniz.Olmaması durumunda yeni yazılım atılması gerekir bu yüzden servise göndermeniz gerekir.

    1. Merhaba cihazınızın 4.4 Kitkat güncellemesi vardır.11.21.2014 tarihinde yayınlanmıştır.Yazılımlar,firmware bölümünden bulabilirsiniz.

  5. iyi günler benim tabletim elite785i ekran zedelendi ama dokunmatik çalışıyor ne yapırım

    1. Ürün geldikten sonra size fiyat bilgisi verilir burdan fiyat vermem yanlış olur cihazı görmeden ortalama ekran fiyatı sizin cihaz için 180 tl

    1. Merhaba cihazınızın Power (Açma Kapama) tuşuna 10 sn basılı tutun kapanacaktır.Yukarıda anlatılan Factory Reset işlemini yapınız düzelecektir.

  6. Merhaab, Hometech quad tablet 7.85 batarya %50 dolu olmasına rağmen oyun oynarken kapanıyor.
    Teknosadan yeni alındı. Sorun nedir yazarsanız memnun olurum

    1. Merhaba Mert Bey,
      Ürününüzü onarımı için teknik servisimize göndermeniz gerekmektedir.
      Teknik servisimize göndermeniz için yapmanız gerekenler;
      Ürününüzü sıkıca paketleyin, paket içerisine sorununuzu anlatan yazılı bir metin ve garanti belgesi ile birlikte faturayı ekleyin. Daha sonra anlaşmalı kargo firmamız olan “MNG Kargo” ile aşağıda yer alan teknik servis adresimize gönderiniz;
      HOMETECH
      Adres:
      Evren Mahallesi Bahar Caddesi No : 7 Güneşli / İSTANBUL
      Telefon: +90 212 630 80 20

    1. Merhaba Yasin Bey,
      Lütfen teknik servisimiz ile iletişime geçiniz.
      HOMETECH
      Telefon:
      +90 212 630 80 20

  7. Meraba benim hometech 7.85 elite im kendi kendine tiklama yapiyor uygulamadan cikiyor fabrika ayarlarina dondurdum yazilim attim cozum olmadi sorun nedir ?

    1. Merhabalar,
      Ürünün dokunmatik ekranında yaşanan bir sorun sebebiyle bu sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Ürünü teknik servis yetkililerimiz görüp, onarımı hakkında size destek vermesi gerekmektedir.
      Detaylı bilgi ve destek için http://www.destek.hometech.com.tr adresine girerek “BİZE ULAŞIN” kısmını kullanabilirsiniz.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

  8. Ürünü bugün aldım ve cihazın ne kulaklık ne de hoparlörü çalışmıyor.Bildirim sesleri çıkmasına rağmen oyun ve herhangi bir mp3 yada film sesi çıkmıyor.Ürün gerçekten güzel seri ve beklentinin üstünde ama kutusunu açar açmaz bu sorunla karşılaşmak üzücü oldu, bahsettiğiniz resetlemeyi yapmama rağmen sonuç alamadım bunun sebebi nedir acaba?Kendim dzeltebilir miyim yoksa servise mi göndermem gerekiyor?

    1. Merhaba Kübra Hanım,
      Cihazınız iç kısımdan problem yaşıyor gibi görünüyor. Bu sebeple ürünü onarımı için teknik servisimize göndermeniz gerekiyor.

      Teknik Servise Ürün Ulaştırmak:
      Cihazınızı kutusu, faturası, garanti belgesi ve sorununuzu anlatan bir metin ile birlikte aşağıda yer alan adrese anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo aracılığıyla gönderebilirsiniz;
      ARAL Oyun Konsol A.Ş.
      Adres: Evren Mahallesi Bahar Caddesi No : 7 Güneşli / İSTANBUL
      Telefon: +90 212 630 80 20

      *Ürün “20 iş günü” içerisinde teslim edilir.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

  9. Merhaba.Tableti alali 1 ay olmadan ses gitti.Kac kere fabrika ayarina dondersemde , reset atsamdaa bi fayda etmedi.Dedimki belki ses driver silinmistir 40 kere yukledim 40 ‘ındada çalısmadı.Ne yapmamı önerirsiniz ? Lütfen yardımcı olun. Reset falan atın demeyin 50 kez attım faydası yok. Lütfen yardım EDİNNNNNNNNNNNNNNNNnNNNNNNNNNN ? :'(

    1. Merhaba Serkan Bey,
      Ürünü kargo aracılığı ile onarımı için yetkili teknik servisimize gönderebilirsiniz.

      Teknik Servise Ürün Ulaştırmak:
      Cihazınızı kutusu, faturası, garanti belgesi ve sorununuzu anlatan bir metin ile birlikte aşağıda yer alan adrese anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo aracılığıyla gönderebilirsiniz;
      ARAL Oyun Konsol A.Ş.
      Adres: Evren Mahallesi Bahar Caddesi No : 7 Güneşli / İSTANBUL
      Telefon: +90 212 630 80 20

      *Ürün “20 iş günü” içerisinde teslim edilir.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

  10. tabletimden ses çıkmıyo ses atıyom mesangerden ama hala sas yok fabrika ayarları yaprın olmadı yardım

    1. Merhaba Emre Bey,
      Messenger uygulaması dışında video izlerken ya da müzik dinlerken seste problem yaşıyor musunuz?

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

  11. birinci sorum: cihazı yeni aldım ve güncelleme bulamadı hala 4.2.2 malesef 4.4 kitkat bulamadı. ikinci sorum: bazı uygulamaları sd karta taşımak istiyorum. nasıl yaparım?
    iyi günler dilerim

    1. Merhaba Aziz Bey,
      Ürünün sürüm güncelleme gibi bir seçeneği yoktur bu sebeple 4.2.2 olarak kullanmanız gerekmektedir.
      Uygulama ve oyunlarınızı SD karta taşıma gibi bir imkan yoktur ancak fotoğraf, video, müzik ve diğer dosyalarınızı SD kartınıza aktarıp ana kısımda kendinize yer açabilirsiniz.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

  12. Tabletimde ses sorunu var alarm sesinde ve bildirim seslerinde ses geliyo fakat video izlerken oyun oynarken ses yok ve garanti belgem yok ne yapmaliyim hometech teknik servisine yinede yollayabilir miyim ?

    1. Merhaba Mert Bey,
      Ürünü teknik servisimize gönderip onarımını sağlayabilirsiniz.

      Teknik Servise Ürün Ulaştırmak:
      Cihazınızı kutusu, faturası, garanti belgesi ve sorununuzu anlatan bir metin ile birlikte aşağıda yer alan adrese anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo aracılığıyla gönderebilirsiniz;
      ARAL Oyun Konsol A.Ş.
      Adres: Evren Mahallesi Bahar Caddesi No : 7 Güneşli / İSTANBUL
      Telefon: +90 212 630 80 20

      *Ürün “20 iş günü” içerisinde teslim edilir.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

    1. Merhaba Ercan Bey,
      Ürünü yetkili teknik servisimize gönderebilirsiniz.

      Teknik Servise Ürün Ulaştırmak:
      Cihazınızı kutusu, faturası, garanti belgesi ve sorununuzu anlatan bir metin ile birlikte aşağıda yer alan adrese anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo aracılığıyla gönderebilirsiniz;
      ARAL Oyun Konsol A.Ş.
      Adres: Evren Mahallesi Bahar Caddesi No : 7 Güneşli / İSTANBUL
      Telefon: +90 212 630 80 20

      *Ürün “20 iş günü” içerisinde teslim edilir.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

  13. merhaba benim tabletim intel yazısı çıkardıktan sonra donuyo vol- düğmesiyle güç düğmesine aynı anda bastım ve karşıma karmaşık cümleler çıktı vol- tuşunda cümleler üzerinde hakeret ettiremiyorum

    1. Merhabalar,
      Menü ekranına geldiğinizde ses tuşları ile aşağı ya da yukarı gidebilirsiniz.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

  14. Merhaba ben sizleri bakuden selamliyorum benim tablet hometech elite 785i ic ekrani kirildi mumkunse fiyati ne kadar olur soglermisiniz?Eger mumkunse

Hometech için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.