HOMETECH PREMIUM TAB7 IPS W7009

Teknik Özellikler
 

  Cpu Z2520
• İşlemci ve Hız: Intel Clover Trail +@ 1.2 Ghz 2520) Dual Core 
• Dahili Hafıza 8 GB
Bellek Yükseltme Micro SD (SDHC uyumlu)(Max32Gb)
• Ekran 7” 1024*600 IPS
• İşletim Sistemi: Android 4.4 KitKat
Bluetooth
• RAM: 2 GB DDR2
• WiFi: 802.11 b/g/n
• 3,7 V 3000 Ma Pil 
• Gerçek zaman saati
• USB HOST
• Mikrofon
• Kamera: 0.3 M Ön 2.0 Arka Kamera
• Hoparlör
• Kulaklık jakı
• Yer Çekimi Sensörü
• Dil: Türkçe dahil çoklu dil

36 Replies to “HOMETECH PREMIUM TAB7 IPS W7009”

  1. Hometech Premium Tab7 IPS W7009 Factory Reset
    1.Cihazınızı tamamen kapatınız.
    2.Power ve Vol- tuşuna aynı anda basılı tutun Ekran Logosu çıkınca ellerinizi tuşlardan çekiniz.
    3.Açılan sayfada Vol- tuşu ile Recovery yazan kısma gelerek Power tuşuna basınız tabletiniz kapanıp factory modunda açılacaktır.
    4.Vol -tuşuna basarak Wipe Data/Factory Reset üzerine geliniz ve Power tuşuna basınız.
    5.Açılan sayfada Vol – tuşu ile Yes — Delete All User Data kısmına gelerek Power tuşuna basınız.
    6.Tabletiniz formatlanacaktır ve Factory Ekranına dönecektir Reboot System Now üzerinde Power tuşuna basınız cihazınız kapanarak tekrar açılacaktır.

  2. merhaba cihazıma yazılım güncelleme denedim ama %84’e gelip takıldı ve kapandı şimdi ise açılmıyoru yardım edermisiniz lütfen

    1. Merhaba arkadaşlar cihaz yazılımı zaten güncel yazılımdır yazılım atmayı denemeyiniz.Hatalı yazılım yüklemeniz durumunda kalıcı sistem kart arızası verebilirsiniz.Oktay bey aynı işlemi tekrar deneyiniz ve W7009 Yazılımı ile deneyiniz.

  3. selamlar ürünün sitenizdeki güncelleme içeriği hakkında bilgi verirmisiniz?

  4. cihaz sd kartı görmüyor hiçbir şekilde. google playden indirdiğim uygulamaları sd karta taşıyamıyorum yardımcı olur musunuz.

    1. Nasil formatliyacagiz? Bildigim kadariyla bu islem icin root yapmak gerekiyor. Bilgilendirirseniz sevinirim.

    2. Roota gerek yok ses kısma ile power tuşuna aynı anda bas recovery moduna gel powere bas factory resete gel guc tusuna bas yes delete guc tusuna bas bitti

  5. merhaba tb üzerinde 8 gb yazıyor depolama alanında 4.37 gözüküyor sebebi nedir acaba

    1. Merhaba kalan depolama alanını işletim sistemi kullanır(Yazılım,Uygulamalar)

  6. Merhaba HOMETECH PREMIUM TAB7 IPS W7009 tablet power tuşuna bastığımda ekrana usb görüntüsü çıkıyor ve tablette hiç bir işlem yapamıyorum bilgisayara bağlanmıyor ve tablet açılmıyor yardımcı olursanız sevinirim iyi çalışmalar

    1. Merhaba Cem Bey,
      Cihazınızı şarja takıp ekrandaki görüntü gidene kadar bekleyiniz, cihazınız şarj işlemini tamamladıktan sonra açılacaktır.

  7. iyi günler tablette kulaklık takılmış gibi kulaklık işareti çıkıyor servisemi göndermeliyim tekrar yazılımmı yüklemeliyim

      1. Tazleti sıfırladım yine aynı
        Flash Tool ile yazılımı tekrar kurmayı denedim her denileni yaptım power vol+ basınca başlamadı

        1. Merhaba İsmail Bey,
          Detaylı bilgi için lütfen aşağıdaki telefon numarasından teknik servisimiz ile iletişime geçiniz:
          Telefon: +90 212 630 80 20

  8. Çocuğum için yeni aldığım bu tablette “subway surfers” ve “berry rush” oyunları play storeden yüklenebilmesine rağmen açılmamakta işlem durdurulmaktadır. Sorunun nasıl bir çözüü olabilir?

    1. Merhaba Emin Bey,
      Android işletim sisteminizi güncel halde olup olmadığını kontrol ediniz.
      Gerekli sistem güncellemeleri yapıldıktan sonra oyunları tekrar yükleyiniz.

      1. Play storeden program güncellemelerini yapıyorum. Tabletin ayarlar / tablet hakkında / sistem güncelleme kısmında güncelleme gözükmüyor. ayrıca looney tunes dash , emma, pou, zuma gibi oyunların çalışmasında hiç bir sıkıntı yok.

  9. Dahili belleğim doldu sd kartım boş fakat dahili bellekteki uygulamaları sd kartıma nasıl taşıyabılırım bulamıyorum yardımcı olurmusunuz

    1. Merhaba Elif Hanım,
      Tabletinizde bulunan uygulamaları SD kartınıza taşımanız mümkün değildir.
      Fotoğraf, video vb. dosyalarınızı SD kartınıza taşıyabilir, uygulamalarınız için dahili bellek üzerinde yer açabilirsiniz.

    1. Merhaba Ahmet Bey,
      Yaşadığınız sorun sürekli olarak gelişiyorsa ürünü onarımı için teknik servisimize göndermeniz gerekmektedir.
      Teknik servise göndermek için; Ürünü sorununu anlatan bir yazı, fatura ve garanti belgesi ile birlikte aşağıda yer alan adrese anlaşmalı kargo firmamız MNG Kargo ile gönderebilirsiniz;
      HOMETECH
      Adres:
      Evren Mahallesi Bahar Caddesi No : 7 Güneşli / İSTANBUL
      Telefon: +90 212 630 80 20

    1. Merhaba Umut Bey,
      “Ayarlar” kısmından “Sistem(Yazılım) Güncellemesi” kısmında güncellemeniz aktif halde ise üzerine tıklayıp Wi-Fi’ye bağlı bir şekilde güncelleme yapabilirsiniz.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

  10. merhabalar. benim tabletim windows işletim sistemine sahip. tablete şifre koydum, koyduğum şifreyi hatırlamıyorum. ne yapabilirim? tabletimi açamıyorum acil yardım…

    1. Merhaba Barış Bey,
      Tabletinizi sıfırlatmak için teknik servisimize göndermeniz gerekmektedir.

      Teknik Servise Ürün Ulaştırmak:
      Cihazınızı kutusu, faturası, garanti belgesi ve sorununuzu anlatan bir metin ile birlikte aşağıda yer alan adrese anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo aracılığıyla gönderebilirsiniz;
      ARAL Oyun Konsol A.Ş.
      Adres: Evren Mahallesi Bahar Caddesi No : 7 Güneşli / İSTANBUL
      Telefon: +90 212 630 80 20

      *Ürün “20 iş günü” içerisinde teslim edilir.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

Erdem İçen için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.