Hometech T711

Teknik Özellikler
Cpu RK2906
• Bellek Yükseltme Micro SD (SDHC uyumlu)
• Dahili Hafıza 4 GB
• Genel Ekran 7” 800×480, 5 nokta dokunmatik kapasitif ekran
• İşletim Sistemi: Android 4.0, Ice Cream Sandwitch
• RAM: 512 MB DDR3
• İşlemci ve Hız: Cortex A8, 1.2GHZ
• WiFi: 802.11 b/g/n
• Gerçek zaman saati
• OTG ve USB HOST
• 3G USB Modem Desteği (Desteklenen modellerde)
• Mikrofon
• Kamera: 0.3 M Ön
• Hoparlör
• Kulaklık jakı
• Yer Çekimi Sensörü
• Çalışma Sıcaklığı : –10~60 °C
• Dil: Türkçe dahil çoklu dil
• Boyutlar: 193x120x10,8 mm
• Uyumlu Ses: MP3, WMA, APE, FLAC
• Formatlar: JPG, BMP, GIF ve PNG Resim

• Video: AVI, MOV, VOB, RM/RMVB, FLV, DAT, MKV, MPG, MPE

69 Replies to “Hometech T711”

  1. HOMETECH T711 EKRAN GÖRÜNÜTÜSÜ ALMA
    CİHAZINIZ AÇIK İKEN VOL- VE POWER TUŞUNA AYNI ANDA BASINIZ

  2. HOMETECH T711 FACTORY RESET MODU
    1.CİHAZINIZI TAMAMEN KAPATINIZ
    2.VOL- VE POWER TUŞUNA BASILI TUTUNUZ YAKLAŞIK 10 SANİYE ARAL LOGOSU ÇIKTIKTAN SONRA TUŞLARI BIRAKINIZ
    3.YATIK ŞEKİLDE ANDROİD ROBOT RESMİ ÇIKACAKTIR
    4.POWER TUŞUNA ARDINDAN VOL+ TUŞUNA BASINIZ CİHAZ FACTORY MODDA AÇILACAKTIR
    5.VOL – TUŞU İLE WİPE DATA/FACTORY RESET ÜZERİNE GELEREK POWER TUŞUNA BASINIZ.
    6.AÇILAN SAYFADA VOL- TUŞU İLE YES — DELETE ALL USER DATA KISMINA GELEREK POWER TUŞUNA BASINIZ.
    7.CİHAZ KENDİNİ SIFIRLAYACAKTIR
    6.CİHAZI BAŞTAN BAŞLATMAK İÇİN REBOOT SYSTEM NOW ÜZERİNDE POWER TUŞUNA BASINIZ.
    7.CİHAZ KAPANARAK TEKRAR AÇILACAKTIR CİHAZINIZ FABRİKA AYARLARINA DÖNMÜŞ OLACAKTIR.

    1. Merhaba resetleyerek tekrar deneyiniz fazla basmayıız tuşlara 2 tuşada aynı anda basarak aynı anda bırakın 5 s basarak deneyiniz

    2. MERHABALAR ÜRÜN FACTORY MODDA YATIK ŞEKİLDE ANDROİD LOGOSUNUN ÜSTÜNDE ÜNLEM İŞARETİ VERİYOR NE YAPMAM GEREKİYOR

  3. Selamlar benim tabletimi şarji çabuk bitiyor yapabilecegim birseyler var mi? Açikkken hicbir şey yapmasam bile aksama kendiliginden bitiyor

    1. Merhaba wifi açık ve arka planda çalışan uygulamalar var ise pil kullanıldıgı için biter.
      Wifi ve arka planda çalışan uygulamarı kapatıp tekrar denemenizi öneririm aynı sorun oldugu taktirde aldıgınız yere götürünüz.

  4. bende t501 modeli var şifremi unuttum dediklerini yaptım ama sadece google hesap penceresi gewlşiyor

  5. Hometech t711 kullanıyorum. Projeksiyon bağlantısını hdmi vga cable ile yapabiliyor muyuz?

  6. ben t711 tablet kullanıyorum ama 3g modeme bağlanamıyorum benim tabletim hangi tür modemi desteklediğini yazarmısınız vodafone u denedim olmadı

    1. Merhaba Huwaı E176G,ZTE MF190 Da test edilmiştir çalışıyor.Bu 2 model numarasından birini kullanabilirsiniz.

  7. iyi günler ben tabletimi usb ile bağladığımda bazı programlar usb kablo bağlı değil kontrol edin diyor.formdaki driveri yükledim rk tool aktif olarak görüyor ondada tablet genelde kapalı oluyor ve tablet format atmak gerektiği zaman kullanabiliyorum onun dışında tableti bilgisayar tanımıyor sağ alt tarafda bildirim çubuğunda tablet aygıt olarak gözükmüyor anlam veremiyorum tabletteki resimleri felan pc ye atabiliyorum ama pc de aygıt olarak bağlı gözükmüyor aceba aygıt sürücüsü rk tool daki sürücüden farklı mı? siz kendiniz herhangi bir t711 tableti pc ye bağlayıp bunuda videoya çekip linkini paylaşabilir misiniz? aceba ben sürücüyü eksik felan mı yüklüyorum. rk tool daki sürücüyü yüklüyorum ama üzerinde soru işareti oluyor ona rağman tablet kapalı konumda iken rk tool programı cihazı tanıyor ama açıkken hiçbir program tableti tanımıyor
    ben tabletimi bilgisayar üzerinden root etmek istiyorum bunun içinde tableti pc nin görmesi lazım ama usb kabloyu takmama rağmen tableti pc tanımıyor yardım lütfen…

  8. Merhaba Root desteğimiz yoktur.Cihaza yazılım atmak isterseniz yazılım yükleme anlatımında tuş kombinasyonları belirtilmektedir.USB hata ayıklama modunda baglanmak isterseniz ADB driver yüklemeniz gerekmekdetir driveri google de araştırıp bulabilirsiniz.

  9. root desteğimiz yok derken yani cihaz root olmuyor mu? root programları ile root edemez miyiz? root sırasında herhangi bir sıkıntı yaşar mıyız aceba eğer cihaz arızalanırsa burdaki yazılım yükleme yöntemiyle tekrar eski haline çevirebilir miyiz? vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkürler :))

    1. Merhaba Root yapabilirsiniz bizim cihazlara rootla ilgili desteğimiz yok.Bozuldugu taktirde garanti dışı işlem yapılır bilginize.Yazılım yükleyerek kurtarabilirsiniz.Yazılım dosyası ve update tool programlarına yazılım bölümünden ulaşabilirsiniz.

  10. Tableti üzerinde uygulama yüklü olarak göndermeniz bence hiç iyi birşey değil çünkü twitter,skype vb. programları kullanmayan yada kullanmak istemeyen kullanıcılar olabilir.Boşu boşuna yer kaplıyor ve silinemiyor.

  11. Merhaba ben tableti alali bir ay oldu tablet calisirken kendiliginden kapanmaya basladi tablet aniden kapaniyor ve tableti sarja takdigimda aciliyor sadece ne yapmam lazim bunun sebebi ne

    1. Merhaba öncelikle tabletinizi fabrika ayarlarına getiriniz.Aynı hatayı tekrar yapması durumunda aldıgınız yere yada merkez servise göndermeniz gerekir

  12. tabletime koyduğum ekran şifresini çocuklar fazla sayıda girince google hesabınız ile oturum açın diyor google hesabımı giriyorum ama hesap adı yada şifre yanlış diyor doğru girdiğime eminim pcde aynı hesap ve şifre açıyor

  13. Merhaba dun hello kitty hometech marka tablet aldim tablette oyun oynadıktan sonra kamera acilmiyor ne yapmam gerekir?

    1. Merhaba nasıl bir hata alıyorsunuz acaba ? cihazınızı restleyip tekrar deneyiniz olmadıgı taktirde fabrika ayarlarına getirerek tekrar deneyiniz.

  14. Tabletimin dokunmatiği algılamıyor ne yapmalıyım ? Power ve volüme tuşuna aynı anda bastım bekledim hçbir şey olmadı . Hala dokunmatiği algılamıyor . Ne yapmalıyım ??

  15. Merhaba,
    HOMETECH T711 FACTORY RESET MODU
    1.CİHAZINIZI TAMAMEN KAPATINIZ
    2.VOL- VE POWER TUŞUNA BASILI TUTUNUZ YAKLAŞIK 10 SANİYE ARAL LOGOSU ÇIKTIKTAN SONRA TUŞLARI BIRAKINIZ
    3.YATIK ŞEKİLDE ANDROİD ROBOT RESMİ ÇIKACAKTIR
    4.POWER TUŞUNA ARDINDAN VOL+ TUŞUNA BASINIZ CİHAZ FACTORY MODDA AÇILACAKTIR
    5.VOL – TUŞU İLE WİPE DATA/FACTORY RESET ÜZERİNE GELEREK POWER TUŞUNA BASINIZ.
    6.AÇILAN SAYFADA VOL- TUŞU İLE YES — DELETE ALL USER DATA KISMINA GELEREK POWER TUŞUNA BASINIZ.
    7.CİHAZ KENDİNİ SIFIRLAYACAKTIR
    6.CİHAZI BAŞTAN BAŞLATMAK İÇİN REBOOT SYSTEM NOW ÜZERİNDE POWER TUŞUNA BASINIZ.
    7.CİHAZ KAPANARAK TEKRAR AÇILACAKTIR CİHAZINIZ FABRİKA AYARLARINA DÖNMÜŞ OLACAKTIR

    bu işelmin aynısı yaparak cihazınızı fabrika ayarlarına getirebilirsiniz.

  16. hometech marka tabletimi teknosadan yeni aldım fakat ekranı kırıldı maliyeti yüksek olurmu ve nerede yaptırmalıyım,teşekkürler

    1. Merhaba Merkez serviste tamiri ücretli olarak yapılır 0212 630 80 20 nolu telefondan ücret bilgisi alabilirsiniz.

  17. Elimde HomeTech İdeal Tab 9 var. Pin şifremi unuttuğum için fabrika ayarlarına döndürmem lazım. Nasıl yapabilirim ? Teşekkürler.

    1. Merhaba,
      HOMETECH İDEAL TAB9 FACTORY RESET
      1.CİHAZINIZI TAMAMEN KAPATINIZ.
      2.VOL+ VE POWER TUŞUNA AYNI ANDA YAKLAŞIK 5 SN BASILI TUTUNUZ VE BIRAKINIZ.CİHAZ AÇILARAK YATIK ŞEKİLDE ANDROİD ROBOT ÇIKACAKTIR.
      3.DAHA SONRA POWER TUŞUNA BASILI TUTARAK VOL+ TUŞUNA KISA BASINIZ CİHAZ FACTORY MOD SAYFASINA GEÇECEKTİR.
      4.AÇILAN SAYFADA VOL- TUŞU İLE WİPE DATA/FACTORY RESET ÜZERİNE GELEREK POWER TUŞUNA BASINIZ.
      5.AÇILAN SAYFADA VOL- TUŞU İLE YES — DELETE ALL USER DATA KISMINA GELEREK POWER TUŞUNA BASINIZ.CİHAZ KENDİNİ SIFIRLAYACAK VE FACTORY MOD SAYFASINA DÖNECEKTİR
      6.CİHAZI BAŞTAN BAŞLATMAK İÇİN REBOOT SYSTEM NOW ÜZERİNDE POWER TUŞUNA BASINIZ.
      7.CİHAZ KAPANARAK TEKRAR AÇILACAKTIR CİHAZINIZ FABRİKA AYARLARINA DÖNMÜŞ OLACAKTIR.
      bu işlemi yapabilirsiniz.

  18. merhaba;
    Hometech Hello Kitty 7.0 Pembe Tablet için 3g modem desteği var mıdır,turkcell vınn ile bağlantı kurabilir miyim ve desteklediği modemler nelerdir?
    Şimdiden teşekkürler.

  19. merhabalar benim tabletim hello kitty 7″ tablet factory modda resetledim fakat acilmiyor ne yapabilirim acil yardim edin

    1. Merhaba yazılım yüklemeyi deneyebilirsiniz.Yapamadıgınız taktirde servise göndermeniz gerekir.

  20. Merhaba, benim tabletim Hometech t711 ve bütün oyunlarda kasıyor boyutu en düşük oyunlarda bile… ve tabletimi fabrikaya gönderdim geri geldi geldiğinden beridirde sürekli wfi bağlantısı duruduk yerde kesilip geri geliyor… Reset atmam yeterli olur mu ve de ne yapmalıyım…

  21. Merhaba, Benim tabletim Hometech t711 dosyaları TF karta taşı diyorum her seferinde taşınamadı diyor ne yapabilirim ?

    1. Merhaba dosyaları karta taşımak için root yapmanız ve apk ları karta taşımanız için program yüklemeniz gerekir.

  22. Telefonlarınız sürekli meşgul..Bundan 2 gün önce Teknosadan ürünü aldık,ekranda çizgiler oluştu,götürdüm ekranı kırılmış kullanıcı hatası dediler ve ürünü almadılar.2 günde hata yapacak kadar kullanılmamıştı bile.Bu kadar kalitesiz bir ürünü üreten firmayı ve satan Teknosayı esefle kınıyorum.Gerçekten şaşkınlık içerisindeyim…Ekranın ücreti nedir,telefonlarımızdan destek alın diyorsunuz ama 2 gündür operatörleriniz hep meşgul…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. Merhaba,
      0212 630 80 27 telefon numarasından ulaşabilirsiniz.Kullanıcı hataları garanti dışı işlem görür.Fiyat bilgisini ürün teknik servise geldikten sonra size bildirimi yapılır.Ürün gönderimini Aral İthalat Evren Mahallesi Bahar Cad No 7 Güneşli İstanbul adresine yapabilirsiniz.

  23. Arkadaşlar kolay gelsin.HOMETECH HELLO KİTTY Tabletim var WİFİ bağlantısı kurarken Kimlik Doğrulama sorunu diyor.Tabletin kimlik ayarlarını Nerden değiştirebilirim.Yardımcı olursanız sevinirim.İyi çalışmalar.

    1. Merhaba girdiginiz şifrede hata var o yüzden o hatayı veriyor.Büyük küçük harf var ise dikkat edin.

  24. Merhabalar….Hometech T750 tabletimde ses kendi kendine açılıp kısılıyordu. Fabrika ayarlarına döndürdüm ilk açılımında android yazısı belirdi altında yeşil çark dönüp duruyor 10 dakikadır açılmadı bekliyorum bu normal mi?

    1. Merhaba en fazla 5 dk içinde açılması gerekir.Ses tuşu bozulmuş olabilir.Cihazınızın şarjı bitmiş olabilir.

  25. merhaba hometech T711 neo tabletim adaptör ile şarj almıyor. kullanma kılavuzunda cihazın usb’ den şarj edilebileceği belirtiliyor ama cihaz usb den şarj olmuyor usb den şarj alması için her hangi bir ayar mı yapılıyor?

    1. Merhaba cihaz sadece dc girişten şarj olmaktadır.Adaptör girişi arızalı yada adaptörü arızalı olabilir.Servise göndermeniz gerekir.

  26. selamlar t711 neo tabletin sesi çok az geliyor video ve müzik dosyalarını oynatırken cızırtı yapıyor ne yapmalıyım

    1. Merhaba hoparlörden cızırtı gelmesi; hoparlör arızalı olabilir. Google Playda çeşitli ses yükseltme programları vardır deneyebilirsiniz.

  27. merhaba benim tablet t711 wifi yı açtığımda birkaç saniye sonra otomatik olarak kapanıyo ne yapmam lazım

    1. Merhaba cihazınızı fabrika ayarlarına getiriniz aynı sorun devam ederse servise göndermeniz gerekir.Wifi katında problem olabilir.

  28. premıum 7 tabletımde kamerayı acarken malesef kamera durdu yazısı cıkıo ve acılmıo ne yapmalıım

  29. hello kitty tablet ana sayfa açılmıyor , sürekli yuvarlak şekil yükler gibi yapıyor ama ana sayfa gelmiyor..reset düğmesi yok sanırım..ne yapmam gerekiyor

    1. Merhaba cihaz kamerası arızalanmış olabilir.Fabrika ayarlarına getirerek tekrar deneyiniz aynı olması durumunda servise gönderiniz.

    1. Merhaba kulaklık soketi arızalı olabilir kulaklık soketinin tam oturdugundan emin olunuz.

  30. Merhabalar…

    Ben Quad tab modeli sahibiyim. Cihaz açıldığında dokunmatik normal çalışıyor fakat. yazılar ters çıkıyor . Ne yapılabilir.

    Teşekkürler….

    1. Merhaba cihazı fabrika ayarlarına getirerek tekrar deneyiniz aynı olması durumunda sevise gönderiniz.

  31. Benim ürünüm kamera hatası veriyor sunucuya bağlanılamıyor diye bir yazı çıkıyor ne yapmalıyım acaba

    1. Merhaba Nevzat Bey,
      Yazılımsal bir sorun olmadığını anlamak için tabletinizi sıfırlayıp ses işlemlerinizi tekrar deneyebilirsiniz.
      Tablet Sıfırlama:
      http://blog.hometech.com.tr/tablet-fabrika-ayarlarina-donus/

      Yazılımsal herhangi bir sorun olmadığını anladıysanız, tabletiniz kullanıma bağlı olarak hasar almış olabilir. Bu sebeple ürünü onarımı için teknik servisimize gönderebilirsiniz.

      Teknik Servise Ürün Ulaştırmak:
      Cihazınızı kutusu, faturası, garanti belgesi ve sorununuzu anlatan bir metin ile birlikte aşağıda yer alan adrese anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo aracılığıyla gönderebilirsiniz;
      ARAL Oyun Konsol A.Ş.
      Adres: Evren Mahallesi Bahar Caddesi No : 7 Güneşli / İSTANBUL
      Telefon: +90 212 630 80 20

      *Ürün “20 iş günü” içerisinde teslim edilir.

      HOMETECH
      Bizi sosyal medyada takip edebilirsiniz!
      FacebookTwitter

Mehmet Cabadak için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.